logo Daktela s.r.o.

Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka

Statistické údaje za rok 2020 dokládají nárůst aktivity firem a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela. Jen za leden 2021 společnost eviduje největší zájem o svá řešení pro zákaznickou péči v celé historii.

V loňském roce se velmi dobře dařilo právě firmám a společnostem, které využívají ke komunikaci modulární systém Daktela. Například populární nadnárodní online obchod Notino.cz, s více než 11 miliony spokojenými zákazníky, vykázal v loňském roce rekordní obrat 14,5 miliardy korun. Meziroční růst firmy tak dosáhl 42%, přičemž 14% obratu připadá na Českou republiku.

"Na technologiích Daktely běží i řada dalších zajímavých projektů - například známá Chytrá karanténa. Tento modulární komunikační IT systém před několika dny dokonce postoupil do finále soutěže IT produkt roku 2021 časopisu ComputerWorld. Právě v rámci Chytré karantény jsme provozovali v loňském roce největší callcentrum v České republice, kde pracovalo přes 3800 operátorů, kteří denně zvládli vyřídit více než 40000 hovorů," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

Skupina Daktela v loňském roce navzdory pandemii koronaviru zaznamenala prudký rozvoj, celkový konsolidovaný obrat se v meziročním srovnání zvýšil na 178 milionů korun. Na tržbách se česká pobočka podílela 82%, slovenská 12% a ostatní pobočky (Polsko, Velká Británie, Filipíny a SAE) pak 6%. Proti roku 2019 to znamená nárůst o 30% v tržbách, EBITDA pak vzrostla o 10%.

Nižší nárůst EBITDA proti předchozím létům je ovšem vzhledem k rozsáhlým investicím do nových trhů a přípravě další expanze (Q1 otevření nové pobočky v Maďarsku) výborný výsledek a předzvěst dalšího zajímavého růstu v roce 2021.

Nárůst aktivity firem, společností a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela, dokládají statistické údaje za rok 2020 - nárůst počtu hovorů o 10%, emailů a SMS zpráv o 65%, komunikace v rámci chatu o více než 125%, ve srovnání s rokem 2019 došlo i k nárůstu tiketů (zákaznických požadavků) o přibližně 50%.

To potvrzuje, že systém Daktela je stále oblíbenější v rámci automatizace komunikace a běžného provozu callcenter a kontaktních center.

Pokračuje tak trend z roku 2020, kdy česká pobočka Daktely dosáhla rekordního hospodářského výsledku v 15leté historii společnosti.

Další články k tématům - automatizace - callcentrum - eshop - kontaktní centrum - tržby - Richard Baar

Článek Daktela s.r.o. ze dne pondělí 22. února 2021

Další články od Daktela s.r.o.