Statistické údaje za rok 2020 dokládají nárůst aktivity firem a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela. Jen za leden 2021 společnost eviduje největší zájem o svá řešení pro zákaznickou péči v celé historii.
V loňském roce se velmi dobře dařilo právě firmám a společnostem, které využívají ke komunikaci modulární systém Daktela. Například populární nadnárodní online obchod Notino.cz, s více než 11 miliony spokojenými zákazníky, vykázal v loňském roce rekordní obrat 14,5 miliardy korun. Meziroční růst firmy tak dosáhl 42%, přičemž 14% obratu připadá na Českou republiku.
"Na technologiích Daktely běží i řada dalších zajímavých projektů - například známá Chytrá karanténa. Tento modulární komunikační IT systém před několika dny dokonce postoupil do finále soutěže IT produkt roku 2021 časopisu ComputerWorld. Právě v rámci Chytré karantény jsme provozovali v loňském roce největší callcentrum v České republice, kde pracovalo přes 3800 operátorů, kteří denně zvládli vyřídit více než 40000 hovorů," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.
Skupina Daktela v loňském roce navzdory pandemii koronaviru zaznamenala prudký rozvoj, celkový konsolidovaný obrat se v meziročním srovnání zvýšil na 178 milionů korun. Na tržbách se česká pobočka podílela 82%, slovenská 12% a ostatní pobočky (Polsko, Velká Británie, Filipíny a SAE) pak 6%. Proti roku 2019 to znamená nárůst o 30% v tržbách, EBITDA pak vzrostla o 10%.
Nižší nárůst EBITDA proti předchozím létům je ovšem vzhledem k rozsáhlým investicím do nových trhů a přípravě další expanze (Q1 otevření nové pobočky v Maďarsku) výborný výsledek a předzvěst dalšího zajímavého růstu v roce 2021.
Nárůst aktivity firem, společností a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela, dokládají statistické údaje za rok 2020 - nárůst počtu hovorů o 10%, emailů a SMS zpráv o 65%, komunikace v rámci chatu o více než 125%, ve srovnání s rokem 2019 došlo i k nárůstu tiketů (zákaznických požadavků) o přibližně 50%.
To potvrzuje, že systém Daktela je stále oblíbenější v rámci automatizace komunikace a běžného provozu callcenter a kontaktních center.
Pokračuje tak trend z roku 2020, kdy česká pobočka Daktely dosáhla rekordního hospodářského výsledku v 15leté historii společnosti.
Článek Daktela s.r.o. ze dne pondělí 22. února 2021
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams