Řada středně velkých e-shopů nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky. Často tak dochází k tomu, že se zájemce o daný produkt do internetového obchodu vůbec nedovolá, případně mu není ihned odpovězeno na e-mail. Firmy tak zbytečně přicházejí o zákazníky a snižují si tak své tržby.
Pokud jakýkoliv internetový obchod dynamicky roste, dříve nebo později se dostane do fáze, kdy je pro zachování co nejkvalitnější péče o zákazníka nutné nasadit nějakou formu automatizované komunikační platformy.
Pro středně velké e-shopy, které již obsluhují více komunikačních kanálů se zákazníky, je ideálním řešením použití callcentrového modulu s tiketovacím systémem, který automaticky každému požadavku přiřadí jedinečné číslo, pod nímž bude dále procesován.
Callcentrový modul umožňuje díky virtuální ústředně hovory monitorovat a mít o nich přehledné a podrobné statistiky. Hovory mohou být nahrávány, na lince lze nastavit pracovní a mimopracovní dobu.
Všechny hovory, e-maily, chaty a Facebook messengery budou evidovány přehledně v jednom webovém rozhraní a automaticky se párovat ke konkrétním zákazníkům.
Je tedy dobře vidět, který požadavek je v jaké fázi, protože se přehledně zobrazuje celá komunikační historie napříč všemi formami komunikace s klientem.
"Důležité je upozornit na to, že ani takto velmi sofistikované systémy nepředstavují například pro menší e-shopy finančně nákladné řešení. Systém Daktela je modulární, takže lze připravit přesně na míru danému internetovému obchodu, a postupně automatizovanou správu komunikace rozšiřovat podle růstu objemu objednávek," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
Online nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu.
V současnosti funguje v České republice více než 40000 e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíc v celé Evropě.
Článek Daktela s.r.o. ze dne čtvrtek 19. listopadu 2020
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams