Titul Superbrands získají značky s vynikající pověstí - zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Je uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší značky v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Do portfolia vybraných tuzemských značek, které splnily velmi přísná kritéria kvality, se letos zařadila i česká technologická společnost Daktela. Superbrands je všeobecně uznávanou nezávislou mezinárodní autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.
Firmy a společnosti jsou posuzovány zejména z hlediska známosti, prestiže, budování značky, hospodářských výsledků, případně inovací.
"Velmi si ceníme, že jsme získali pečeť kvality Czech Superbrands 2021. Navíc jsme na začátku letošního roku obdrželi také nominaci na ocenění IT produkt roku za náš systém pro Chytrou karanténu. To dobře symbolizuje posun Daktely do pozice jednoho z technologických leaderů na trhu kontaktních center v rámci střední Evropy. V letošním roce plánujeme v rámci dalšího rozvoje společnosti mimo jiné otevřít pobočku v Budapešti a začít poskytovat dostupné omnichannel řešení i pro maďarské zákazníky," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.
Udělení titulu Superbrands daného roku předchází náročné výběrové řízení. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek na daném trhu.
Následně je v rámci spotřebitelského průzkumu na základě známosti a obliby zúžen výběr na seznam semifinalistů. O udělování titulu Superbrands v daném roce nakonec rozhoduje odborná komise Brand Council.
Systém pro kontaktní centra Daktela je využíván nejenom v rámci náročných projektů typu Chytrá karanténa nebo Sčítání lidu, domů a bytů, ale je důležitým nástrojem například pro e-shopy, finanční instituce nebo pro společnosti zabývající se logistikou, energetikou či cestovním ruchem, kterým umožňuje lépe komunikovat se svými zákazníky.
Skupina Daktela v loňském roce zaznamenala prudký rozvoj, celkový konsolidovaný obrat se v meziročním srovnání zvýšil na 178 milionů korun.
Článek Daktela s.r.o. ze dne úterý 13. dubna 2021
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams