Daktela integruje oblíbený nástroj týmové spolupráce Microsoft Teams do svého multikanálového rozhraní - v současné době nové řešení již testuje u několika zákazníků. Společnost tak rychle reaguje na podněty svých klientů v průběhu bezpečnostních opatření v souvislosti s pandemií covid-19.
"Situace na jaře donutila naše klienty k přesunu většiny zaměstnanců na práci z domova. Museli tak celý systém práce překlopit do on-linu během několika dní. Při komunikaci naráželi na řadu překážek a nejlepším řešením pro ně byl program Microsoft Teams. Integrací do Daktely mají nyní k dispozici veškeré funkce telefonní ústředny, chatu, mohou pořádat videokonference, sdílet soubory nebo telefonovat. Díky tomu mají vše na jednom místě," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
Multikanálové komunikační řešení Daktela umí zpracovávat např.:
Sloučením všech těchto kanálů je komunikace mnohem jednodušší a efektivnější!
S vyhlášením nouzového stavu v březnu se velké množství firem uchýlilo k práci z domova, snížily počet zaměstnanců na pracovišti, či jinak změnily běžný pracovní režim. Lidé omezili i osobní kontakt s rodinnými příslušníky. Aplikace WhatsApp patřila i na konci roku 2019 k celosvětově nejstahovanějším a v Čechách byla ještě začátkem tohoto roku s Facebook Messengerem jednou z nejstahovanějších aplikací v Google Play určenou výhradně ke komunikaci.
S vyhlášením nouzového stavu ji však doplnily další jako Microsoft Teams, Zoom či Google Meet a mezi deseti nejlepšími se udržely až do května. Firmy si pro své řízení a interní komunikaci musely zvolit řešení, které usnadní pracovním týmům komunikaci i přístup ke všem souborům.
Mezi Čechy se nejvíce používalo řešení od Microsoftu, bylo čtvrtou nejstahovanější aplikací.
Rozvolnění pravidel v květnu se dotklo i firem, některé obnovily původní režim a poptávka po aplikacích umožňující snazší komunikaci pro početné skupiny se snížila. Whatsapp a Facebook Messenger během léta mezi nejlepšími zůstaly, ale doplnily je aplikace na předpověď počasí či Mapy.cz.
Znovuzavedení vládních opatření ale dovedlo některé zaměstnavatele k obnovení krizového režimu, což vrátilo komunikační aplikace jako Microsoft Teams zpět mezi nejstahovanější nástroje.
Článek Daktela s.r.o. ze dne úterý 20. října 2020
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams