logo Daktela s.r.o.

Daktela je partnerem firem pro každodenní situace v komunikaci se zákazníky

Firmy v zákaznické komunikaci často bojují s přetížením operátorů a ztrátou důležitých informací. Proto Daktela připravila edukační videa, která konkrétně ukazují, jak tyto problémy řešit moderními technologiemi - např. jak efektivně předcházet ztrátám důležitých informací nebo sjednotit různé komunikační kanály do jednoho přehledného rozhraní.

"Chtěli jsme vytvořit videa, která ukážou, že Daktela není jen technologická platforma, ale partner pro každodenní situace v komunikaci se zákazníky. Proto jsme oslovili režiséra Vladimíra Špičku, který spotům vtiskl profesionální kvalitu a obohatil je jemným českým humorem. Věříme, že tato videa osloví široké spektrum firem a představí jim naši schopnost řešit reálné problémy," říká Jiří Havlíček, generální ředitel společnosti Daktela.

Dva nové videospoty zaměřené na klíčové výzvy v zákaznické komunikaci s typickým českým humorem demonstrují schopnost Daktely řešit reálné problémy firem, od chaosu v komunikaci až po zvýšení bezpečnosti dat. Videa pod taktovkou režiséra Vladimíra Špičky společnost umístila v rámci marketingového mixu na web, sociální sítě i do kampaní na Google Ads.

Tento mladý český režisér se nedávno dostal do povědomí sérií virálních videí, která mají na sociálních sítích miliony zhlédnutí.

Videoobsah je jedním z nejúčinnějších marketingových nástrojů díky své schopnosti efektivně upoutat pozornost a zvýšit zapojení publika. Tento trend marketéři stále více uznávají, protože nejen efektivně přenáší sdělení, ale také přispívá k celkové strategii obsahu.

Spotřebitelé si z videa zapamatují až 95 % sdělení, zatímco z textu jen 10 %. V e-mailových kampaních navíc vede obsah k 300% nárůstu míry prokliků.

První video jasně a srozumitelně vysvětluje, jak Daktela sjednocuje všechny komunikační kanály, jako jsou telefon, e-mail, chat nebo sociální sítě, do jednoho přehledného řešení. Spot ukazuje, jak firmy mohou díky této integraci zefektivnit své procesy, minimalizovat ztráty zpráv a zvýšit spokojenost zákazníků.

Druhý klip se vtipnou formou zaměřuje na největší problémy, kterým firmy čelí a současně představuje Daktelu jako řešení, které přináší pořádek, přehlednost, automatizaci i vyšší úroveň bezpečnosti.

Největší problémy firem jsou zejména v oblastech:

Článek Daktela s.r.o. ze dne pátek 31. ledna 2025

Další články od Daktela s.r.o.