Příběh Daktely začal v roce 2006 instalací několika malých ústředen a pokračuje až k současnému postavení nejoblíbenějšího softwaru pro kontaktní centra ve střední Evropě. Společnost dosáhla v loňském roce nejvyššího obratu ve své historii ve výši 253 milionů korun.
"V Daktele se nám podařilo celosvětově meziročně navýšit obrat o více než 30 procent, přičemž ukazatel EBITDA vzrostl na rekordních 74 milionů korun. Díky stovkám nových zákazníků a covidovým vlnám došlo také k dosud největšímu zatížení naší cloudové platformy pro kontaktní centra v historii Daktely, systém přesto opakovaně prokázal prakticky 100% spolehlivost, což je pro naše zákazníky jedna z nejdůležitějších vlastností. Zaznamenali jsme např. nárůst počtu hovorů o více než 30%, komunikace v rámci chatu o 18% a ve srovnání s rokem 2020 došlo také k nárůstu počtu hovorových licencí Daktela o celých 35%, a to jak díky novým zákazníkům, tak v souvislosti s růstem počtu licencí v rámci systému Chytrá karanténa, největšího kontaktníha centra v ČR," říká Richard Baar, generální ředitel a zakladatel společnosti Daktela.
V roce 2021 nabrala novou dynamiku také expanze Daktely v zahraničí - rychlým tempem rostly pobočky nejenom na Slovensku, ve Velké Británii, Polsku a Maďarsku, ale také na Filipínách a v Dubaji.
Když v polovině roku 2021 vstoupil kapitálově do Daktely slovenský fond Sandberg Capital, byla ještě silněji podpořena dlouhodobá ambice stát se jedničkou na středoevropském trhu v rámci kontaktních center a zákaznické péče a jedním z významných hráčů na západoevropském trhu.
I v roce 2022 bude Daktela v zahraniční expanzi pokračovat otevřením dvou poboček - ve Slovinsku a Rumunsku nabídne tamním firmám a zákazníkům kompletní portfolio svých telekomunikačních služeb.
Současně společnost řeší i několik akvizičních příležitostí, které by měly dále rozšířit produktové portfolio a pokrýt tak ještě širší oblast na trhu kontaktních center.
Článek Daktela s.r.o. ze dne pátek 4. února 2022
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams