Hlavní výhody digitálního světa jsou úspory nákladů, automatizace procesů a komunikace se zákazníky, která je důležitá například pro velmi rychle rozvíjející se internetové obchody. Současná pandemie koronaviru podle nejnovějších průzkumů urychlí digitalizaci v průměru o tři roky.
E-shopy by měly průběžně sledovat i spokojenost svých zákazníků, která se dá již dnes spolehlivě měřit. To je možné také například v rámci komunikačního systému Daktela - nově pomocí nástroje Nicereply, který se specializuje právě na měření jejich spokojenosti a loajality.
Integrace systému Daktela s Nicereply umožní lépe pochopit vaše zákazníky - získáte tak zpětnou vazbu přímo v Daktele. Využít můžete podrobné statistiky a přehledy, díky nimž okamžitě identifikujete případný problém.
Hlavní výhody integrace s Nicereply:
Provozovatelé internetových obchodů tak lépe pochopí chování a postoje svých zákazníků a získají okamžitou zpětnou vazbu.
"Samotný proces digitalizace je přitom velmi přínosný. Jakákoliv digitální služba je totiž postavena na možnosti jejího rychlého využití prakticky neomezeným množstvím zákazníků. Digitální svět nejsou dnes ovšem pouze online prodejní procesy nebo digitální marketing, ale také online platby, digitální distribuční kanály nebo třeba v současné situaci tolik potřebné online vzdělávání," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.
Letošní pandemie koronaviru a s ní související opatření vedla k velmi rychlému přesunu firem, ale i lidí do online prostředí. Podle odborníků měl tento vývoj trvat dalších pět až deset let, k zásadním změnám v digitální transformaci došlo ovšem již během roku 2020. V nejbližší budoucnosti lze očekávat další skokový růst jednotlivých online aktivit.
Tento trend je dobře vidět například na chování zákazníků při nakupování. Během letošního roku se razantně zvýšil počet lidí pravidelně nakupujících online (až o 25%), snížil se počet výběrů z bankomatů a výrazně stoupl obrat nejen velkých internetových obchodů (až o 60%), ale prakticky všech tuzemských e-shopů.
Článek Daktela s.r.o. ze dne úterý 29. prosince 2020
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams