Omnichannel Daktela pomáhá rychle a spolehlivě zvládat nápor tisíce hovorů, e-mailů a dalších zpráv od zákazníků nákupní galerii Muziker. Dokáže sjednotit veškerou komunikaci do jednoho přehledného systému s plnohodnotnou integrací dalších aplikací firmy.
"U Daktely si ceníme zejména toho, že pokrývá prakticky všechny možné komunikační kanály, kde s námi zákazník něco řeší - od úvodní poptávky, přes řešení objednávky až po případné reklamace. Jak náš e-shop rychle rostl, zjistili jsme, že potřebujeme mít komunikaci kompletně pod kontrolou, a to umožňoval jedině tento software. Dříve vznikala řada chyb v komunikaci např. z neprovázanosti jednotlivých systémů, to se nyní díky Daktele zcela vyřešilo," říká e-shop manager Peter Minich z internetové galerie Muziker.
Prakticky jakákoliv, větší i menší, firma může využít některou z výhod, které přináší využívání komunikačního modulárního softwaru Daktela. Např. získáte kompletní přehled nad dosavadní komunikací s jednotlivými zákazníky, přičemž důležité informace o každém z nich máte neustále po ruce.
Nezanedbatelným přínosem je také to, že Daktela šetří čas i peníze, protože se ve firmě vyhnete opakovaným telefonátům nebo emailům a získáte tak dlouhodobě spokojeného klienta.
Komunikační software Daktela umožňuje také plnohodnotnou integraci dalších firemních aplikací - propojení CRM s dalšími systémy dovoluje spravovat informace z jednoho bezpečného místa, kde se evidují veškeré tikety (požadavky) daného zákazníka nebo společnosti.
Pro řadu firem je důležité také to, že Daktela poskytuje kvalitní technickou podporu, její odborníci jsou k dispozici v režimu 24/7/365, navíc komunikují v češtině.
Nyní si můžete vyzkoušet zdarma, jak funguje software Daktela.
Článek Daktela s.r.o. ze dne pondělí 20. září 2021
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams