logo Daktela s.r.o.

Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky

Digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti různých velikostí stále důležitější. Na českém trhu neustále roste potřeba komplexních, a přitom snadno použitelných řešení kontaktních center s přehlednou a transparentní omnichannel komunikací.

"Komunikace stále více obsahuje kromě standardního objednání zboží také podrobnější a komplexnější poradenství, což ovšem zvyšuje nároky na jednotlivé operátory kontaktních center. Proto vycházíme tomuto trendu vstříc s naším softwarem Daktela, který firmám umožňuje kontakt se zákazníky všemi komunikačními kanály. Jde tedy o přehlednou a transparentní omnichannel komunikaci, a zároveň bezproblémovou integraci s dalšími důležitými aplikacemi a různými ekonomickými systémy," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.

V nejbližších letech se budou komunikační systémy v kontaktních centrech rozvíjet zejména v rámci umělé inteligence (AI). Např. moderní chatboty a voiceboty již zvládají pomocí stále přesnějších algoritmů a neustálého strojového učení odpovídat na různé dotazy zákazníků a vyřeší i řadu složitějších problémů.

Některé vyspělé voiceboty dnes umí vést s uživatelem dokonce i dialog. Z dlouhodobého hlediska uspějí na trhu firmy a e-shopy, které budou stále více využívat různých vymožeností AI, a to i v komunikaci se svými zákazníky.

Stále více lidí vše řeší přímo z pohodlí svého domova, čemuž se musí přizpůsobit obchody a e-shopy ve spolupráci s logistickými firmami a uvedený trend má výrazný vliv i na celý průběh komunikace mezi zákazníkem a daným obchodníkem.

Zákazník si dnes může při nákupu vybírat nejenom z velmi široké nabídky různých produktů a služeb, k dispozici má ovšem také celou řadu možností, jak zaplatit. Může si také určit, kde si chce daný produkt převzít.

Článek Daktela s.r.o. ze dne čtvrtek 16. prosince 2021

Další články od Daktela s.r.o.