Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na home office dokáží zajistit potřebnou vysokou efektivitu různých pracovních aktivit.
Home office přináší jistá rizika zejména na straně zaměstnavatelů, kteří jsou nuceni více sledovat zabezpečení firemních dat a především se potýkají i s dodržováním pracovního režimu zaměstnanců.
"Problém s udržením efektivity práce u homeworkingu se dá dnes vyřešit velmi elegantně pomocí sofistikovaných komunikačních systémů. Například systém Daktela umožňuje vedoucím pracovníkům efektivně řídit i ty zaměstnance, kteří pracují z domova. Snadno a rychle totiž zjistí, kdo na čem pracuje, kolik toho je již hotovo a co zbývá. Vše lze na jednom místě kontrolovat, měřit i řešit. Úkoly je možné přidělovat jednotlivcům i konkrétním týmům a v jakékoli fázi řešení úkolu lze práci flexibilně předávat mezi sebou včetně interních komentářů. Náš systém umožňuje obecně práci na dálku pro zákaznická centra, e-shopy, prodejce i obchodníky," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
V automatických komunikačních systémech lze pro větší přehlednost ke každému požadavku připojit předešlou komunikaci, ať už probíhala formou emailů, SMS, sociálních sítí nebo interních komentářů.
K dispozici jsou všechny přílohy i nahrávky hovorů. V případě využití technologie speech-to-text pak můžete mít rovnou i přepis těchto nahrávek s možností rychlého vyhledávání. Orientace v situaci, která se právě řeší nebo se naopak řešila dříve, je tak pro kohokoliv velmi rychlá.
Oblibu práce z domova navíc potvrzuje řada aktuálních statistik a průzkumů, podle nichž se až 90% zaměstnanců obává návratu původního způsobu práce a ztráty flexibility a chtěli by možnosti home office do budoucna spíše rozšířit.
Podle říjnového průzkumu Národohospodářského ústavu AV ČR přešla téměř třetina českých pracovníků letos na jaře během první vlny epidemie koronaviru na práci z domova a totéž lze očekávat i nyní na podzim během druhé vlny.
Pro zaměstnavatele je v tomto způsobu zaměstnávání výhodné, že mohou využívat menší kancelářské prostory než dosud a ušetří tak za jejich nájem.
U zaměstnanců je zase homeworking oblíbený, protože umožňuje přirozeněji skloubit pracovní a rodinný život.
Článek Daktela s.r.o. ze dne čtvrtek 26. listopadu 2020
Daktela je partnerem firem pro každodenní situace v komunikaci se zákazníky
Rekord zákaznických interakcí v systémech Daktela
Jiří Havlíček - nový generální ředitel společnosti Daktela
Linka 1221 pro pomoc uprchlíkům z Ukrajiny
Daktela posiluje rekordním obratem z roku 2021
Umělá inteligence pomáhá v komunikaci se zákazníky
Evropská expanze řešení kontaktního centra Daktela
Software Daktela pokrývá veškerou komunikaci se zákazníky
Omnichannel Daktela pro spolehlivou komunikaci ve zdravotnictví
Prestižní pečeť kvality Superbrands pro značku Daktela
Kompletní komunikace pro velké korporace i malé firmy
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams