logo Daktela s.r.o.

Jiří Havlíček

Generální ředitel společnosti Daktela

Jiří Havlíček - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Za uplynulých šest let jsem v Daktele nasbíral neocenitelné zkušenosti. Díky silnému know-how patříme mezi největší české společnosti poskytující Software as a Service. Nejdůležitější je pro mě neustále inovovat a posouvat se vpřed, přičemž věřím, že lidský potenciál je největší hybná síla.

Naší misí je sjednocovat a zpřehledňovat komunikaci mezi firmami a jejich zákazníky a také uvnitř firem samotných. Díky tomu vytváříme skvělou zákaznickou zkušenost.

Mezi klienty, kteří v Česku využívají software od Daktely, patří např. PPL, Notino, Rohlik.cz, Košík.cz, Mall.cz, Seznam.cz nebo Allianz.

Jiří Havlíček

Technický ředitel společnosti Daktela

Jiří Havlíček - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Díky našemu technologickému řešení jsme schopni linku 1221 v případě potřeby prakticky okamžitě přenastavit na jakýkoli účel - např. v případě přírodních nebo humanitárních katastrof. Proto můžeme tak snadno a rychle začít poskytovat asistenci příchozím uprchlíkům.

A další kroky mohou následovat - nabízí se jednak výraznější rozšíření oblastí, v nichž pracovníci linky mohou být nápomocni - např. zprostředkováním kontaktů na organizace poskytující materiální pomoc, ubytování a další asistenci.

Dále pak možnost odpovídat i jiné než telefonické dotazy, např. pomocí chatu či integrací dalších kanálů, jako jsou sociální sítě, nebo napojení kontaktního centra na jakoukoli aplikaci.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

V Daktele se nám podařilo celosvětově meziročně navýšit obrat o více než 30 procent, přičemž ukazatel EBITDA vzrostl na rekordních 74 milionů korun. Díky stovkám nových zákazníků a covidovým vlnám došlo také k dosud největšímu zatížení naší cloudové platformy pro kontaktní centra v historii Daktely, systém přesto opakovaně prokázal prakticky 100% spolehlivost, což je pro naše zákazníky jedna z nejdůležitějších vlastností.

Zaznamenali jsme např. nárůst počtu hovorů o více než 30%, komunikace v rámci chatu o 18% a ve srovnání s rokem 2020 došlo také k nárůstu počtu hovorových licencí Daktela o celých 35%, a to jak díky novým zákazníkům, tak v souvislosti s růstem počtu licencí v rámci systému Chytrá karanténa, největšího kontaktníha centra v ČR.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Komunikace stále více obsahuje kromě standardního objednání zboží také podrobnější a komplexnější poradenství, což ovšem zvyšuje nároky na jednotlivé operátory kontaktních center. Proto vycházíme tomuto trendu vstříc s naším softwarem Daktela, který firmám umožňuje kontakt se zákazníky všemi komunikačními kanály.

Jde tedy o přehlednou a transparentní omnichannel komunikaci, a zároveň bezproblémovou integraci s dalšími důležitými aplikacemi a různými ekonomickými systémy.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Na trh cloudových kontaktních center jsme se zaměřili již před lety. Tento trh má náročné požadavky, primárně na dostupnost, podporu a míru adaptability. S naším produktem jsme se rychle stali předním poskytovatelem v rámci ČR a SK.

Nyní vstupujeme do další fáze naší expanze v Evropě se společností NFON.

Stránka 1/4 Další >