logo Daktela s.r.o.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Na technologiích Daktely běží i řada dalších zajímavých projektů - například známá Chytrá karanténa. Tento modulární komunikační IT systém před několika dny dokonce postoupil do finále soutěže IT produkt roku 2021 časopisu ComputerWorld.

Právě v rámci Chytré karantény jsme provozovali v loňském roce největší callcentrum v České republice, kde pracovalo přes 3800 operátorů, kteří denně zvládli vyřídit více než 40000 hovorů.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Samotný proces digitalizace je přitom velmi přínosný. Jakákoliv digitální služba je totiž postavena na možnosti jejího rychlého využití prakticky neomezeným množstvím zákazníků.

Digitální svět nejsou dnes ovšem pouze online prodejní procesy nebo digitální marketing, ale také online platby, digitální distribuční kanály nebo třeba v současné situaci tolik potřebné online vzdělávání.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Všechny hovory, e-maily, SMS, chaty atd. jsou přehledně evidovány v jednom webovém rozhraní a automaticky párovány ke konkrétním zákazníkům. Je pak dobře vidět, v jaké fázi zpracování se nachází ten který požadavek, protože se přehledně zobrazuje celá historie napříč všemi formami komunikace s klientem. Pokud se zájemce o produkt do internetového obchodu nedovolá nebo na jeho emaily nikdo ihned nereaguje, přichází firma zbytečně o zákazníky.

Automatizované platformy dovedou tento servis pokrýt v režimu 24/7, navíc odbydou i tzv. špinavou práci - nepříjemné dotazy či trolling. Tento chytrý systém si navíc může dovolit opravdu jakákoliv firma.

I ta, co má pouze jednoho operátora, nebo třeba podnikající dvojice, která mezi sebou potřebuje sdílet informace a mít veškerou komunikaci se zákazníky pod kontrolu.

Petr Studnička

Ředitel společnosti Conectart

Petr Studnička - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Na podobném principu funguje také voicebot, čili hlasově ovládaný systém. Ten například dokáže zákazníka automaticky přesměrovat na operátora i bez zdlouhavého vyťukávání číslic přes klasický hlasový rozcestník. Zákazník zavolá a v úvodu řekne, proč volá. Systém jeho hlasové sdělení zanalyzuje a ihned volajícího přepojí.

Tím se průměrná doba odbavení zkrátí z 2 minut na pouhých 30 vteřin. Voicebot tak nejenom šetří čas netrpělivého zákazníka, ale odbourává i problémy s blokováním linek.

Richard Baar

CEO společnosti Daktela

Richard Baar - Daktela s.r.o.logo Daktela s.r.o.LinkedIn

Problém s udržením efektivity práce u homeworkingu se dá dnes vyřešit velmi elegantně pomocí sofistikovaných komunikačních systémů. Například systém Daktela umožňuje vedoucím pracovníkům efektivně řídit i ty zaměstnance, kteří pracují z domova. Snadno a rychle totiž zjistí, kdo na čem pracuje, kolik toho je již hotovo a co zbývá. Vše lze na jednom místě kontrolovat, měřit i řešit.

Úkoly je možné přidělovat jednotlivcům i konkrétním týmům a v jakékoli fázi řešení úkolu lze práci flexibilně předávat mezi sebou včetně interních komentářů. Náš systém umožňuje obecně práci na dálku pro zákaznická centra, e-shopy, prodejce i obchodníky.