Dial Telecom se tak i v následujícím roce může prokazovat certifikáty ISO 9001:2009, ISO 27001:2006 a ISO 14001:2005, které společnosti pomáhají zejména v obchodním styku se zahraničními partnery a získávání zakázek státní správy.
Dial Telecom již čtvrtým rokem úspěšně prošel certifikací ISO v oblastech podnikového řízení, bezpečné správy dat a zodpovědné environmentální politiky. Reálné přínosy mezinárodně uznávaných certifikátů ISO vidí zástupci společnosti Dial Telecom zejména při prvotních obchodních kontaktech se zahraničními operátory v oblasti peeringu (mezinárodní propojení sítí) a při akvizici zákazníků z řad tuzemských poboček firem řízených ze zahraničí.
Tyto subjekty často nejsou se situací na českém trhu detailně obeznámeny a vlastnictví certifikátů proto vnímají jako univerzální garanci spolehlivosti českého obchodního partnera.
"Na poměrně malém a konsolidovaném českém telekomunikačním trhu však vypovídá o kvalitách poskytovatelů zejména pověst, kterou si zde dlouhá léta budovali. Troufám si říci, že samotné vlastnictví jakýchkoliv certifikátů při obchodním styku s čistě českými firmami takřka nehraje roli. Jiná je situace při získávání státních zakázek," vysvětluje Tomáš Strašák, obchodní ředitel Dial Telecom, a.s.
Držení certifikátů kvality ISO je podmínkou pro účast na veškerých výběrových řízeních na dodávku telekomunikačních služeb veřejným institucím. Dial Telecom se i díky certifikaci podílí na dodávkách datových služeb mimo jiné i pro ministerstvo financí, ministerstvo zahraničních věcí, Státní rostlinolékařskou správu nebo Český statistický úřad.
Možnost účastnit se tendrů na dodávku služeb pro KIVS (Komunikační infrastruktura státu) byla hlavním důvodem, proč Dial Telecom v roce 2010 první certifikační proces podstoupil.
Normy ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006
Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí.
Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami.
Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci.
Článek Dial Telecom a.s. ze dne úterý 26. srpna 2014
Optická síť jako konvergenční médium budoucnosti
Dial Telecom s propojením na datacentrum Campus Frakfurt 1
Nová DWDM trasa Brno - Boskovice metropolní sitě Dial Telecomu
Studentský ubytovací projekt Domeq je napojen na metropolitní síť Dial Telecomu
Datové a hlasové služby bez rizika selhání
Trvalé připojení k internetu je pro firmy a instituce záruka bezvýpadkovosti
Fiber Services ovládla telekomunikační olympiádu
Technologie BGP FlowSpec chrání páteřní síť Dial Telecomu proti bezpečnostním hrozbám
Dial Telecom je připojen do peeringového uzlu VIX.at
Dial Telecom navyšuje rychlost přenosu dat své optické páteřní sítě
CIIRC je připojen k metropolitní síti Dial Telecomu
Nová optická trasa Žabeň - Ostrava
Telefonní hovor na lince 900 jako alternativní způsob platby
Dial Telecom posiluje týmy pro výstavbu sítí a infrastruktury
Nová trasa optické sítě Praha - Vídeň s rychlostí n x 100 Gbit/s a více
Podíl v ČD-Telematika od operátora Dial Telecom koupila Unicapital
Spolehlivé a ucelené řešení housingových služeb pro firemní zákazníky
Další pražská administrativní centra v metropolitní síti Dial Telecomu
Ministerstvo zemědělství se připojuje k internetu rychlostí 1 Gbps
Lidl v optické síti Dial Telecomu
Vysokorychlostní internet pro JATKA 78
Optická síť jako konvergenční médium budoucnosti
MPLS VPN pro bezpečné propojení poboček firmy
Datová infrastruktura Dial Telecomu vede až do ukrajinského Lvova
Expozice Dial Telecomu na ICT konferenci Capacity Europe 2015
Strategie Dial Telecomu pro 100 Mb internet s podporou ECTA
Bezpečnostní projekt FENIX pro internetovou bezpečnost před DoS útoky
Dial Telecom je zlatým partnerem konference Capacity CE 2015
Mezinárodně uznávané ISO certifikáty Dial Telecomu
Vysokorychlostní metropolitní síť Dial Telecomu propojuje další pražská administrativní centra
Tomáš Strašák vystoupil na WDM Systems Summitu 2014
Dial Telecom dokončil fúzi s MAXPROGRES telco
Dial Telecom obhájil klíčové ISO certifikace
Špičky středoevropských ICT firem se setkají v Praze na konferenci Capacity CE 2014
Dial Telecom zprovoznil nový úsek své páteřní sítě
Nový web Dial Telecomu vsází na multimediální obsah a přehlednou strukturu
Telemetry Connect - služba přenosu telemetrických dat v průmyslu a energetice
Marek Šťastný - nový technický ředitel Dial Telecomu
Dial Telecom se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
Dial Telecom navyšuje kapacity klíčových mezinárodních datových spojů
Dial Telecom News - pravidelný přehled informací
Dial Telecom přebírá zákazníky ET Telekomunikace
Dial Telecom posiluje akvizicí MAXPROGRES telco
Datové centrum Dial Telecom - Housing Nagano
Dial Telecom dokončil akvizici se STAR 21 Networks
Dial Telecom pokračuje v rozšiřování a modernizaci vlastní optické sítě
Vysokorychlostní internet Dial Telecomu pro další důležitá administrativní centra
Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech
Dial Telecom navyšuje přenosovou kapacitu optické DWDM sítě
ISO certifikáty kvality jsou pro zakázky ve státní správě nezbytné