Platební metoda s využitím telefonní služby LINKA 900, je určena pro veškeré služby, kde dochází k předávání informací hlasovou formou. Hlavní výhoda - žádní neplatiči!
Služba funguje tak, že spotřebitel zavolá na linku 900 (telefonní linka se zvýšeným tarifem) a tím platí za informace, které získává během hovoru. Hlavní výhodou služby je to, že nemáte neplatiče, peníze jsou poslány vždy, i když spotřebitel svůj účet neuhradí. To je možné zajistit i jinými platebními systémy (předplatné, online platba), ale zde zákazník platí za službu až následně při platbě za volání svému telekomunikačnímu operátorovi, tedy nepřímo.
LINKA 900 je velkou výhodou, ještě větší než je platba platební kartou, kde jsou zákazníci často ochotni utratit více peněz, když nemusí sáhnout do své peněženky.
Zde není stanovena celková částka, kterou je spotřebitel ochoten za službu zaplatit - platí tak dlouho, dokud neukončí hovor. Je to naprosto fér i pro spotřebitele, jsou přesně stanoveny podmínky (cena hovoru) a spotřebitel neplatí nic navíc. Až služby nechce využívat, nechce za ně dále platit, pouze ukončí hovor.
Je spousta spotřebitelů, kteří nechtějí, či neumějí posílat peníze bankovním převodem dopředu, či využívat moderní platební systémy.
Tento způsob zpoplatnění spotřebitele je určen pro veškeré služby, kde dochází k předávání informací hlasovou formou. Nejčastěji LINKU 900 užívají provozovatelé pro služby věštění, esoteriku, poradenské činnosti (právní, lékařské, technické podpory), zadávání inzerce a rezervací, či služby pro dospělé.
Další výhodou této služby je možnost poskytování těchto služeb i v zahraničí. Nejčastější rozšíření je na Slovensko, dále Rakousko, Polsko a ostatní státy. V každém státě jsou trochu jiné podmínky zpoplatňování spotřebitelů pomocí Linky 900, ale jsme připraveni službu zřídit i v zahraničí.
Společnost Dial Telecom má se službou LINKA 900 velké zkušenosti (více než 10 let) - nejen po telekomunikační stránce, ale i z praktického provozu z pohledu zákazníka. Pokud nevydělává zákazník, nevydělává ani poskytovatel této služby. Z tohoto důvodu zákazníky maximálně podporujeme, a dostávají od nás i informace, které hlavně v počátku jsou mu velmi užitečné, např. kde má/nemá smysl inzerovat, jak motivovat a kontrolovat operátory odbavující hovory spotřebitelů a další.
V každém případě se jedná pouze o doporučení z naší strany, jelikož provozovatelem služby je právě zákazník. Zároveň velmi dbáme na to, abychom neprozrazovali informace, které od zákazníka obdržíme a vnímá je jako své know-how.
Cena hovoru
Hovor je účtován spotřebiteli za každou započatou minutu částkou od 8 do 95 Kč/min. Nejčastěji se však v praxi užívají tarify od 23 Kč/min výše. Jednotlivý hovor nemá překročit 60 min., ale nebývá výjimkou, že zákazníci volají po této době znovu, aby získali požadované informace.
Co potřeba ke zřízení služby LINKA 900
Z telekomunikačního pohledu není zapotřebí žádný speciální HW či SW. Zájemce o LINKU 900 si zvolí tarif, kolik mají jeho zákazníci platit za každou započatou minutu a bude mu přiděleno prémiové číslo 900. Tato linka se zvýšeným tarifem bude zprovozněna u všech telekomunikačních operátorů příslušného státu, kde bude linka 900 provozována. Hovory budou směrovány tam, kam si zákazník určí, tzn. GSM, pevnou linku, ústřednu, VoIP, či do zahraničí.
Zákazník by měl mít zároveň i reálnou představu, co by na lince chtěl provozovat a kolik minut za měsíc se dá očekávat při zvolené koncové ceně za minutu hovoru, aby se dalo spočítat, že vzhledem k nákladům na jeho inzerci, odměnu operátora předávajícího informace spotřebiteli a nákladů na telekomunikace bude jeho linka výdělečná.
Nevýhoda služby
Telekomunikační operátoři, kteří peníze účtují spotřebitelům, si nechávají určitou procentuální část z vybraných peněz i z důvodu rizika neuhrazení platby spotřebitelem. Toto je nevýhodou, ale máme na mnohých případech vyzkoušené, že při alternativních možnostech uhrazení té samé služby, spotřebitelé volí LINKU 900 jako primární způsob úhrady, i když je pro ně finančně náročnější. Tento způsob platby je možné zvolit i jako alternativní možnost k již zavedenému platebnímu systému.
Článek Dial Telecom a.s. ze dne pondělí 7. listopadu 2016
Optická síť jako konvergenční médium budoucnosti
Dial Telecom s propojením na datacentrum Campus Frakfurt 1
Nová DWDM trasa Brno - Boskovice metropolní sitě Dial Telecomu
Studentský ubytovací projekt Domeq je napojen na metropolitní síť Dial Telecomu
Datové a hlasové služby bez rizika selhání
Trvalé připojení k internetu je pro firmy a instituce záruka bezvýpadkovosti
Fiber Services ovládla telekomunikační olympiádu
Technologie BGP FlowSpec chrání páteřní síť Dial Telecomu proti bezpečnostním hrozbám
Dial Telecom je připojen do peeringového uzlu VIX.at
Dial Telecom navyšuje rychlost přenosu dat své optické páteřní sítě
CIIRC je připojen k metropolitní síti Dial Telecomu
Nová optická trasa Žabeň - Ostrava
Telefonní hovor na lince 900 jako alternativní způsob platby
Dial Telecom posiluje týmy pro výstavbu sítí a infrastruktury
Nová trasa optické sítě Praha - Vídeň s rychlostí n x 100 Gbit/s a více
Podíl v ČD-Telematika od operátora Dial Telecom koupila Unicapital
Spolehlivé a ucelené řešení housingových služeb pro firemní zákazníky
Další pražská administrativní centra v metropolitní síti Dial Telecomu
Ministerstvo zemědělství se připojuje k internetu rychlostí 1 Gbps
Lidl v optické síti Dial Telecomu
Vysokorychlostní internet pro JATKA 78
Optická síť jako konvergenční médium budoucnosti
MPLS VPN pro bezpečné propojení poboček firmy
Datová infrastruktura Dial Telecomu vede až do ukrajinského Lvova
Expozice Dial Telecomu na ICT konferenci Capacity Europe 2015
Strategie Dial Telecomu pro 100 Mb internet s podporou ECTA
Bezpečnostní projekt FENIX pro internetovou bezpečnost před DoS útoky
Dial Telecom je zlatým partnerem konference Capacity CE 2015
Mezinárodně uznávané ISO certifikáty Dial Telecomu
Vysokorychlostní metropolitní síť Dial Telecomu propojuje další pražská administrativní centra
Tomáš Strašák vystoupil na WDM Systems Summitu 2014
Dial Telecom dokončil fúzi s MAXPROGRES telco
Dial Telecom obhájil klíčové ISO certifikace
Špičky středoevropských ICT firem se setkají v Praze na konferenci Capacity CE 2014
Dial Telecom zprovoznil nový úsek své páteřní sítě
Nový web Dial Telecomu vsází na multimediální obsah a přehlednou strukturu
Telemetry Connect - služba přenosu telemetrických dat v průmyslu a energetice
Marek Šťastný - nový technický ředitel Dial Telecomu
Dial Telecom se zapojuje do projektu Bezpečná VLAN
Dial Telecom navyšuje kapacity klíčových mezinárodních datových spojů
Dial Telecom News - pravidelný přehled informací
Dial Telecom přebírá zákazníky ET Telekomunikace
Dial Telecom posiluje akvizicí MAXPROGRES telco
Datové centrum Dial Telecom - Housing Nagano
Dial Telecom dokončil akvizici se STAR 21 Networks
Dial Telecom pokračuje v rozšiřování a modernizaci vlastní optické sítě
Vysokorychlostní internet Dial Telecomu pro další důležitá administrativní centra
Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech
Dial Telecom navyšuje přenosovou kapacitu optické DWDM sítě
ISO certifikáty kvality jsou pro zakázky ve státní správě nezbytné