Nemáte vlastní IT infrastrukturu, ale rádi byste využívali výkonný a bezpečný ERP systém v cloudu? S řešením ERP-IN.CLOUD, které se dá snadno přizpůsobit konkrétním potřebám a požadavkům firmy na více úrovních, budete mít potřebné informace vždy k dispozici - ať už jste na cestách, doma nebo ve své kanceláři.
Díky ERP-IN.CLOUD není nutné pořizovat si vlastní IT infrastrukturu. Veškeré starosti o servery, hardware, software či zálohování nechte na nás! Můžete plně využívat všech výhod cloudového nasazení a soustředit se primárně na svůj byznys. Současně odpadají dodatečné náklady na IT personál - např. správce serveru, a na IT infrastrukturu. Nemusíte vynakládat žádné další výdaje na nákup jiného hardware než jen za uživatelské stanice. Další finance uspoříte samotnou automatizací firemních procesů pomocí ERP-IN.CLOUD s jednoduchým ovládáním jak pro samotné uživatelé, tak i administrátory.
Klíčovým přínosem řešení ERP-IN.CLOUD je možnost integrace s dalšími podnikovými systémy, jako je např. CRM nebo DMS. Práce napříč celou společností je pak snazší, příjemnější a efektivnější. Ať už jste v prostředí jakéhokoliv systému, vždy si můžete jednoduše zobrazit veškeré klíčové informace, jako jsou kontaktní údaje zákazníka a s ním související objednávky, projekty, dokumenty a další.
ERP-IN.CLOUD obsahuje licenci českého ERP systému, jehož velkou výhodou je původ v prostředí Internetu - jedná se o tzv. tenkého klienta. Školení a adaptace uživatelů je velice rychlá a jednoduchá, jelikož toto prostředí je zaměstnancům důvěrně známé. Využití tenkého klienta rovněž prřdává na flexibilitě - pracovat muůžete skutečně a kdekoliv.
Vaše data budou samozřejmě v bezpečí, neboť ERP-IN.CLOUD pokrývá oblast IT infrastruktury - v rámci licence budete využívat služeb datového centra Digital Resources s bezpečností na úrovní bankovních systému. Přístup do systému je založen na uživatelských oprávněních, což zaručuje, že s informacemi pracují pouze oprávnění zaměstnanci.
ERP-IN.CLOUD může fungovat jako centrálním úložiště dat, které je uživatelům, kteří mají oprávnění, dostupné kdykoliv a kdekoliv - zajistíte tak, že každý zaměstnanec má vždy k dispozici správné informace v reálném čase a výkon práce je napříč celou organizací jednotný.
ERP-IN.CLOUD dokáže pokrýt veškeré klíčové oblasti byznysu, jako je účetnictví a finance, obchod a logistika, servis a výroba, personalistika a mzdy, řízený sklad nebo CRM (Customer Relationship Management).
Vždy se snažíme maximálne vyhovět požadavkům zákazníka a poskytovat služby na vysoce profesionální úrovni. Náš tým je složen ze špičkových odborníku v oboru.
Nabízíme mnohaleté zkušenosti s implementacemi ERP systému a integracemi s dalšími podnikovými aplikacemi.
Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 7. dubna 2022
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files