ICT snídaně Digital Resources se zaměří na téma informačního chaosu ve firmě a jeho eliminace. Ukážeme vám, jak je možné informace snadno centralizovat, efektivně využívat a bezpečně sdílet. Akce se uskuteční ve čtvrtek 15.9. 2022 v Praze - registrace ZDARMA!
Také se ztrácíte v záplavě dokumentů a informací? Nevíte, kde najít potřebný obsah? Jaká verze dokumentu ta správná? Nemáte informace při ruce, když je potřebujete?
Na ICT snídani představíme nástroje pro inteligentní správu informací:
Ukážeme vám, jak digitalizovat a automatizovat firemní procesy a správu dokumentů, včetně inteligentního vytěžování dat a předvedeme, jak lze podpořit firemní spolupráci a mít vždy přehled o aktuálním dění ve firmě, ať už jste kdekoliv.
Většina firem se dnes potýká s neefektivitou, duplicitami a bezpečnostními riziky v důsledku rozrůstání informačního chaosu. Až 4 hodiny denně ztrácí zaměstnanci hledáním informací a neúčinnými procesy.
Ušetřete čas a přijďte se podívat, jak efektivně řešit informační chaos ve firmě!
ICT snídaně - Jak na informační chaos:
Dobré parkování ve dvoře, zastávka Kabešova (tramvaj 8 a 25) přímo před vchodem.
Počet míst je omezený, doporučujeme registraci bez prodlení.
ECM/DMS Document management systém M-Files
Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů, správu, sdílení a třídění dokumentů. Správa firemního obsahu s M-files je velmi rychlá a efektivní.
DMS systém M-files je možné propojit s Informačním systémem datových schránek i se stávajícím firemním CRM (Customer Relationship Management).
M-Files může být nasazen on-premises, v cloudu nebo oběma způsoby pomocí hybridního nasazení.
CRM systém Intuo - Company Intelligence
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Komplexně řeší oblasti pro týmovou spolupráci, obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Vytěžovací systém DOCU-X OCR
DOCU-X OCR je řešení založené na umělé inteligenci - významně usnadňuje práci ve firmě. Dokáže automaticky přepisovat data z faktur, objednávek, dodacích listů a dalších dokumentů a rovnou je i zkontrolovat. Lze jej také propojit s ERP, CRM a dalšími informačními systémy pro přímé uložení vytěžených dat.
Zrychluje zadávání dat do účetního softwaru až o 80% a eliminuje chyby při přepisování faktur díky automatickým kontrolám.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 19. srpna 2022
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files