Intuo - Company Intelligence se stává na českém trhu CRM systémem druhé volby, hned po velkých zahraničních. Intuo pomáhá řídit procesy v mnoha společnostech a řadí se do kategorie CRM systémů - řízení vztahů se zákazníky.
Systém Intuo ještě lépe vystihuje zkratka XRM - tedy systém, který umožňuje řídit veškeré procesy uvnitř firmy, automatizuje a zvyšuje výkon. Intuo řeší zejména oblast obchodu, servisu a marketingu. Přináší moderní nástroje do dispečinku při plánování jednotlivých servisních zásahů, sleduje veškeré aktivity, zlepšuje sdílení informací uvnitř firmy a je propojeno s emailovým serverem i s telefonní ústřednou.
"Nyní je Intuo ve fázi zralosti a plní původní vizi, která značně překonávala tehdejší rozsah CRM systémů - zavedli jsme pojem business-management-system a tím jsme chtěli naznačit, že se s Intuem dají řídit jakékoliv procesy", uvádí Martin Kanyza, CEO v Digital Resources.
Alexej Bátor, obchodní ředitel Digital Resources to rozvádí: "Intuo dnes skvěle pomáhá servisně orientovaným firmám - například v branžích zemědělské, lesnické a komunální techniky, v oblasti zdravotnické techniky, telekomunikacích, charitativních organizacích a personálních agenturách a v servisně orientovaných společnostech. Dále máme řešení pro obchodní firmy a řízení obchodních týmů a pro oblast marketingových agentur. Intuo přímo zvyšuje rentabilitu podnikání."
"Samozřejmostí jsou moderní technologie, komunikace s emailovým serverem, spolupráce s Microsoft Outlookem a komunikace se zdroji externích dat. Intuo má integrován nejlepší document management systém na trhu - M-Files. Když k tomu přidáte výbornou cenovou politiku, stává se z něj přirozeně CRMko druhé volby, tedy takové, po kterém se poohlédnou firmy, které si z důvodu diktátu mateřské firmy nemusí vybrat zrovna některé ze zahraničních řešení", doplňuje Jan Sedláček, marketingový ředitel Digital Resources.
Zákazníci na Intuu oceňují výbornou práci s provazováním informací prakticky bez omezení. Mohou volit mezi direktivním propojením s mailserverem (všechny firemní emaily jsou majetkem společnosti), nebo selektivním přístupem (uživatel získá právo některé emaily nesdílet v rámci firmy), případně velmi liberálním přístupem (uživatel dobrovolně vybrané emaily sdílí v rámci Intua).
Integrace s M-Files umožňuje řízení tagování jednotlivých dokumentů přímo Intuem a tak i uživatelé, kteří s CRM systémem nepracují mají výhodu jednodušší práce.
Kalendáře v rámci Intua pak mohou buď zcela nahradit Microsoft Exchange, nebo ho vhodně doplní.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pondělí 23. dubna 2012
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files