Intuo je víc než jen CRM - jde o otevřený systém, který zlepšuje a zjednodušuje všechny klíčové firemní procesy. V Dagrosu tento moderní podnikový software nahrazuje již zastaralé a nevyhovující řešení postavené částečně na ERP ABRA, Excelu a Wordu.
Nasazením systému Intuo společnost Dagros zásadním způsobem zkvalitnila sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky. Zhruba 25 uživatelů má nyní k dispozici kvalitní data, servis lépe plánuje práci servisním technikům, obchodníci mají lepší nástroje pro přípravu nabídky a management má k dispozici velmi přesné informace v reálném čase.
Hlavní cíle projektu nasazení systému Intuo:
"Intuo nám pomohlo dostat pod kontrolu práci obchodních zástupců, a to hlavně jejich schůzky, příležitosti a nabídky. Pod kontrolu jsme dostali i práci servisního oddělení, zlepšila se evidence servisních zásahů a přehled dle jednotlivých zařízení u zákazníků. Implementace z našeho pohledu byla složitější, než jsme čekali, ale nyní si práci bez systému systému Intuo již nedokážeme představit," říká Zdeněk Šilar, ředitel společnosti Dagros, s.r.o.
Intuo je Business Management Software - díky němu můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy ve firmě. Navíc je snadno propojitelný s řadou dalších systémů, jako jsou například ECM / DMS nebo ERP.
Systém Intuo využívá moderní technologie postavené na třívrstvé architektuře. Databázovým základem je Microsoft SQL Server a o přístup k SQL databázi včetně řízení práv se stará Intuo Server.
S uživateli komunikuje Intuo klient. Ten je buď plnohodnotný v prostředí Microsoft .NET Framework nebo tenký prostřednictvím webového rozhraní - prohlížeč, tablet, telefon.
Intuo obsahuje rozhraní a propojení k řadě dalších systémů:
O společnosti Dagros, s.r.o.
Dagros působí v oblasti prodeje a servisu zemědělské a komunální techniky. Veškeré obchodní procesy byly spravovány ve formě dokumentů v Microsoft Excel či Word, což zaměstnancům znemožňovalo hladký průběh firemních procesů a efektivní komunikaci mezi kolegy.
Zároveň byla nedostatečně propojena oblast obchodu s oblastí servisu. Jediným systémem, se kterým společnost Dagros pracovala, byl ekonomický systém ABRA používaný ve fázi realizace projektů a fakturace.
Stávající řešení již nedostačovalo a bylo třeba zásadním způsobem zlepšit tok informací uvnitř firmy.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 1. února 2019
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files