Nová infografika Dogital Resources přínáší několik dobrých tipů, jak být při práci z home office produktivní. Dozvíte se, jak má ideálně vypadat vaše pracovní prostředí. A jaký software doporučujeme pro týmovou spolupráci a řízení projektů, správu dokumentů či videokonference?
Téměř 90% zaměstnanců říká, že jsou nejproduktivnější, když pracují sami - bez rozptýlení, jako jsou například hlasité kancelářské prostory. Nastavit si vhodné prostředí pro práci však není tak snadné.
Jak zůstat produktivní při práci z domova:
Současně musíte mít přístup ke všem důležitým informacím potřebným k provedení práce, být schopni připojit se ke schůzkám, spolupracovat s kolegy apod., a to vše při zajištění bezpečnosti firemních dokumentů a informací.
Vhodný software pro práci z domova:
M-Files - velký pomocník nejen pro správu firemních dokumentů
M-Files je jedinou inteligentní platformou pro správu informací, která organizuje dokumenty a informace na základě toho, čím jsou, nikoli podle toho, kde jsou uloženy. Můžete se dokonce napojit na stávající síťové složky a systémy, automaticky je kategorizovat a obohatit vestavěnou umělou inteligencí.
Aktuální verze M-Files přináší nové funkce a vylepšení - mezi nejvýznamnější změny patří například Intelligent Metadata Layer či nové uživatelské prostředí.
DMS-IN.CLOUD
DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy. Je to služba pro využití M-Files v cloudu.
Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.
DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:
Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.
Článek Digital Resources a.s. ze dne úterý 12. května 2020
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files