Nová infografika Digital Resources dává odpověď na otázku, zda může platforma pro Knowledge Work Automation udržovat firemní data v SharePointu a MS Teams organizovaná a optimalizovaná. Většina organizací zachází s informacemi na základě toho, kde se nachází, a ne podle toho, čím jsou - to ale může s rostoucím objemem dat a velikostí organizace vést k informačnímu chaosu.
V infografice se dozvíte, jak M-Files efektivně doplňují SharePoint a pomáhají předcházet informačnímu chaosu, který vzniká v záplavě složek. Ukážeme Vám, jaké jsou rozdíly v používání samotného SharePointu v porovnání s integrací s M-Files, díky které budete mít všechny dokumenty uspořádané a zabezpečené a také jak zajistit, aby Vaše data byla zorganizovaná a firemní procesy automatizované.
Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (workflow - schvalování) a verzování dokumentů. Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů. Jde o přední platformu pro Knowledge Work Automation a její vestavěnou umělou inteligenci M-Files Aino.
DMS-IN.CLOUD - cloudová verze M-Files, je vhodná zejména pro menší a středně velké firmy - nabízí komplexní řešení bez starostí o licence, hardware, dodatečný IT personál, aktualizace serverových komponent apod. Tuto profesionální platformu pro správu obsahu může mít téměř každý, a to prakticky ihned po zakoupení - řeení poskytuje předpřipravené úložiště a nevyžaduje složitou implementaci.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 22. listopadu 2024
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit