Mobilní aplikace pro řízení a plánování servisu je součástí CRM systému Intuo - Company Intelligence, která zvyšuje efektivitu servisních zásahů a lze ji snadno implementovat i obsluhovat. Umožňuje mimo jiné rychlé vykazování práce servisních techniků s automatickým zpracováním dat do podkladů k fakturaci.
Mobilní Servisní Technik (MST) je moderní aplikace, která nabízí efektivní nástroje pro řízení a plánování servisu ve společnosti. Základem je propojení se systémem Intuo - Company Intelligence, který řeší oblast BPM (Business Process Management) a CRM (Customer Relationship Management).
Hlavní výhody aplikace Mobilní Servisní Technik:
Doporučený HW - tablet s operačním systémem Android, doporučujeme Samsung Galaxy Tab Active 2.
Jak funguje snadné plánování a řízení servisu
Oddělení dispečinku ve firmě obdrží servisní požadavek, který dále deleguje na vedoucí jednotlivých sekcí servisu. Ti následně pomocí Intuo - Company Intelligence přidělují příslušné servisní požadavky svým servisním technikům dle možností. Plánování je tak velice snadné.
Každý servisní technik má svůj vlastní uživatelský účet do MST aplikace, pod kterým si může zobrazit veškeré servisní požadavky, které mu byly přiřazeny.
Při prvním přihlášení do aplikace nebo při synchronizaci dat je vyžadováno připojení k internetu. V ostatních případech lze pracovat v režimu off-line.
V přehledu servisních požadavků servisní technik nalezne aktuálně přidělené servisní zásahy, seřazené dle priority.
Uživatel si může zobrazit detail jakéhokoliv servisního požadavku, kde jsou veškeré potřebné informace, jako je lokalita, kontaktní osoba, detaily servisního zásahu apod.
Záznam servisního zásahu
Jakmile technik provádí servisní zásah vytváří ve vazbě na daný servisní požadavek tzv. nový servisní list, kam vkládá veškeré potřebné údaje. Aplikace MST zároveň po zahájení servisu spouští na pozadí časový counter, který zaznamenává dobu strávenou řešením servisu.
K servisnímu listu lze rovněž navázat aktivní dostupná zařízení dle lokality nebo ostatní přítomné servisní techniky.
Po vykonání servisu uživatel vyplňuje záznam o provedené činnosti a použitém materiálu k opravě. Dále technik označuje jednotlivé části pravidelného servisu, které provedl. Současně je k servisnímu listu možné přidat i fotografie, které se zásahem souvisí.
V aplikaci Mobilní Servisní Technik je také možné zaznamenávat náklady související se zakázkou. Časový counter pomáhá určit čas strávený realizací opravy. Dále lze evidovat počet případných hodin odpracovaných o víkendu a související náklady.
Část servisního listu vyplňuje zákazník - hodnocení servisního zásahu a případné poznámky. Po zpracování servisního listu je zákazníkovi předložena rekapitulace provedené práce a nákladů, kterou následně potvrdí - podepíše přímo na tabletu. Podpis servisního technika je doplňován automaticky z aplikace.
Při následném připojení on-line dojde ke synchronizaci dat a zaslání informací do systému Intuo - Company Intelligence.
Aplikace Mobilní Servisní Technik má rovněž část administrace, tedy prostředí pro administrátory řešení.
O Intuo - Company Intelligence
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 7. května 2020
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit