M-Files jednoduchým a efektivním přístupem ke správě firemního obsahu změní způsob vaší práce. Toto moderní DMS řešení pomáhá uchovávat podnikové dokumenty v bezpečném centrálním úložišti, které je přístupné z libovolného zařízení.
Veškerý obsah je tříděn na základě toho čím je, místo toho, kde je uložen. Nikdy si tedy nemusíte pamatovat, kde jsou vaše dokumenty uloženy nebo která jejich verze je ta správná. Přidávání dokumentů do M-Files je jednoduché - jsou integrovány s vaším aktuálním prostředím.
M-Files mohou být nasazena jako on-premises (instalace na vlastním firemním serveru), v cloudu nebo v kombinaci obou způsobů - tedy hybridního nasazení.
Rychlá a přehledná práce s fakturami
Například doručenou fakturu, kterou máte v e-mailu, můžete do M-Files uložit přímo v Microsoft Outlooku. Jakoukoli přílohu můžete otevřít v Microsoft Office a bezproblémově ji uložit přímo do M-Files, jako kdybyste ji ukládali do svého počítače. Pak už stačí přidat základní informace týkající se dokumentu a pak už jen kliknete na tlačítko vytvořit.
Manuální řízení firemních procesů, jako je schvalování faktur je vyčerpávající a časově náročné. M-Files automatizují schvalovací procesy, jakmile je faktura vložena do systému. Manažer odpovědný za schvalování faktur tak okamžitě vidí, že existuje nová, čekající na schválení. Faktura může být zobrazena samozřejmě i na mobilním zařízení a rychle schválena.
Následné vyhledání této faktury je rychlé a snadné. Vzhledem k tomu, že obsah je uspořádán na základě toho čím je, klíčová slova jako název společnosti a faktura jsou vše, co k vyhledání potřebujete.
S M-Files snadno a rychle vytvoříte dynamické pohledy, které nabídnou osobní virtuální složky a pak organizují informace automaticky. Příkladem mohou být faktury tříděné podle data, čekající na schválení nebo již schválené.
Verzování dokumentů
V M-Files máte jistotu aktuální verze každého dokumentu. Dokument, který chcete upravit si jednoduše rezervujete, což chrání jeho obsah před externími změnami v průběhu vaší práce. Jakmile úpravy ukončíte, jednoduše publikujete dokument zpět do systému.
Prohlížení historie provedených změn nebo návrat k předchozí verzi jasou také snadné. M-Files umožňují rychlé sdílení obsahu, aniž by bylo třeba cokoli hledat.
Jednoduše jen kliknete pravým tlačítkem myši, chcete-li dokument odeslat jako přílohu e-mailu. Nebo sdílejte veřejný odkaz s někým, kdo je mimo vaši společnost.
Automatická oprávnění zajišťují, že každý ve vaší společnosti má v M-Files povolen přístup k souborům a informacím, které potřebuje dle své role ve firmě. Přistupovat ke konkrétním dokumentům mohou pouze ti, kteří je opravdu potřebují.
Oprávnění jsou nastavována automaticky, a to i v případě, že dochází ke změnám v organizační struktuře společnosti.
Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 19. ledna 2018
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files