Existují ve Vaší společnosti nějaká pravidla, která by zakazovala pro ukládání a sdílení firemních dokumentů používat soukromá řešení na sdílení a synchronizaci? ECM systémy umožňují snadné sdílení a bezpečnou spolupráci mezi všemi zaměstnanci.
Ačkoliv většina firem podniká řadu opatření na ochranu proti hackerství a dalším škodlivým činnostem, překvapivě málo z nich je připraveno se chránit před rizikovým a nekontrolovatelným sdílením souborů zaměstnanci, kteří využívají aplikace určené pro soukromé či skupinové sdílení - např. Dropbox.
Finská společnost M-Files, výrobce jednoho z nejlepších DMS / ECM systémů, se dotazovala stovek odborníků a zjistila, že tento problém je mnohem závažnější, než by většina firem vůbec očekávala. Informační graf, zobrazující výsledky průzkumu, mimo jiné přináší rady, jak zmírnit toto riziko ve firmě.
Jak snadno a bezpečně sdílet dokumenty
Mnoha společnostem chybí pravidla pro sdílení dokumentů, a proto musejí nést následky. Document Management System M-Files přináší uživatelům jednoduché sdílení a přístup k obsahu, přičemž zároveň zaručuje, že firemní informace zůstanou ochráněny.
Využívání ECM řešení pro sdílení a spolupráci zvyšuje produktivitu a výrazně pomáhá k tomu, aby každý uživatel dělal lepší rozhodnutí, a zároveň zaručuje, že firemní obsah je přísně kontrolován a chráněn.
Zaveďte formální pravidla pro užívání zařízení a aplikací, jako jsou řešení pro sdílení a synchronizaci dokumentů a ujistěte se, že každý je ve firmě je zná a dodržuje.
Vyzkoušejte si 30-ti denní verzi M-Files zdarma.
Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 13. prosince 2018
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit