logo Digital Resources a.s.

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Servisní firmy se často potýkají s potížemi, jako jsou nízká efektivita práce, nedostatečná koordinace mezi dispečinkem a techniky, problémy s vykazováním práce, roztříštěné informace o zákaznících a neautomatizované firemní procesy.

Z průzkumu společnosti Digital Resources vyplývá, že zaměstnancům v servisně orientovaných organizacích nepomáhá v práci žádné automatizované workflow. Ani servisní technici nemají k dispozici žádnou moderní aplikaci, která by jim pomohla evidovat potřebné informace při realizaci servisního zásahu.

I přesto se ale většina zaměstnanců cítí být spokojena s řešením, které aktuálně používají pro řízení a plánování činnosti servisu.

Další zajímavá zjištění z průzkumu:

A nebylo by skvělé, kdyby zaměstanci servisu dostali do rukou takové nástroje, které jim a dalším lidem z firmy usnadní práci, eliminují rizika lidských chyb a opomenutí a zajišťují, že vše bude provedeno řádně a v termínu?

To vše poskytuje Intuo Servis - informační systém s nástroji pro plánování a řízení servisu ve firmě - od zadání servisního požadavku, přes realizaci servisního zásahu, až po zpětné prohlédnutí servisního listu a vygenerování podkladů pro fakturaci.

Intuo Servis pomáhá pružně reagovat na potřeby zákazníků a zajištuje jednotný výkon práce v rámci společnosti. Zásadním způsobem zefektivňuje firemní procesy a sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky.

Intuo Servis zajistí tyto oblasti:

Informační systém Intuo Servis pomáhá zefektivnit práci ředitelům a jednotlivým pracovníkům, servisním oddělením i servisním firmám jako celku.

Podívejte se, jak např. pomáhá v řízení servisu ve společnosti ČEZ ESCO v Čechách a na Slovensku.

Další články k tématům - automatizace - fakturace - monitoring - plánování - průzkum - servis - workflow - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 12. března 2021

Další články od Digital Resources a.s.

Knowledge Work Automation - webinář

Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář

Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo

CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files

Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář

Umělá inteligence Aino v systému M-Files

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně

Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář

Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů

AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika

M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář

Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář

Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024

Efektivní procesování faktur - webinář

Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně