Informace jsou ve firmách často velmi chaoticky ukládané v několika různých úložištích, což přináší značné komplikace a rizika zneužití. A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jsou firemní dokumenty uloženy a v jakém systému se dále uchovávají - je to vůbec možné? Ano je - seznamte se, je tu DMS-IN.CLOUD!
DMS-IN.CLOUD je moderní DMS (Document Management System) systém správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí firemní IT infrastruktury. Toto řešení je vhodné především pro menší a středně velké firmy.
Poskytuje spolehlivé služby v oblasti dokument managementu v cloudu - tedy pro vás bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent či softwarových licencí i bezpečnost citlivých dat v souladu s GDPR.
Výhodné roční předplatné DMS-IN.CLOUD komplexně pokrývá oblast správy dokumentů - DMS, informací - ECM (Enterprise Content Management) a IT infrastruktury.
Veškerý provoz přitom běží ve vlastním datovém centru v Lužicích, které má jako jedno z mála v České republice certifikaci Tier III.
DMS-IN.CLOUD - základní balíček služeb zahrnuje:
Běžná cena základního balíčku je 902 Kč / uživatel / měsíc.
Společnost Digital Resources oficiálně spustila DMS-IN.CLOUD teprve před měsícem a již se může pochlubit více než stovkou prvnívh koncových uživatelů.
Zvýhodněné balíčky služeb DMS-IN.CLOUD
Každý třetí nově registrovaný zákazník do konce roku 2019 navíc obdrží set obsahující designový USB flash disk a lahev Merlot Rosé se zajímavě řešením uzávěrem.
DMS systém M-Files
M-Files jsou oceněny jako Vizionář dle společnosti Gartner a Lídr dle společností Forrester a Nucleus. Dominují zejména svým velice příjemným uživatelských prostředím a vysokou funkcionalitou. M-Files používají statisíce uživatelů ve více než 100 zemích světa.
Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů (schvalování) a verzování dokumentů.
Uživatelé získávají přístup k dokumentům a informacím dle svých přístupových práv prakticky z libovolného zařízení při zachování vysokého výkonu.
Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.
Článek Digital Resources a.s. ze dne čtvrtek 5. prosince 2019
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files
Řízení firemních procesů - ICT snídaně
Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář
Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio
Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář
Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit