Digital Resources představuje novou případovou studii o unikátním nasazení ECM/DMS systému M-Files ve společnosti Deloitte Central Europe Limited - včetně detailního popisu původního řešení, průběhu výběrového řízení, projektu i samotné implementace.
Společnost Deloitte Central Europe se rozhodla nahradit svůj DMS (Document Management System) novým a lepším řešení, které bude splňovat jejich narůstající požadavky v této oblasti.
Klíčové požadavky na nový systém:
Document Management systému M-Files
Základním prostředím pro M-Files DMS je průzkumník Windows. Uživatelé tak mohou nové řešení ihned používat bez překážek a velmi rychle se orientují v novém systému. Podporuje práci s jakýmkoliv běžným typem souboru (Office, PDF, CAD aj.) a umožňuje integraci s ERP a CRM systémy.
DMS M-Files automaticky verzuje dokumenty, přístup je řízen přístupovými právy a obsah je značen vhodnou sadou třídících kritérií, která se přizpůsobí každé společnosti. Vy určujete, co je povinné a co je nepovinné.
Nasazení systému je extrémně rychlé a celé řešení se přizpůsobí rychle individuálním požadavkům, navíc disponuje příjemnou administrací, která usnadňuje změny a další nastavení v budoucnosti.
Automatizace v rámci systému M-Files usnadňuje bezpapírový oběh dokumentů a jejich schvalování.
Klíčové vlastnosti M-Files:
Článek Digital Resources a.s. ze dne středa 3. července 2019
Knowledge Work Automation - webinář
Objevte Odoo - nejmodernější podnikový systém v cloudu - webinář
Integrujte všechny své technologie k podnikání do jediné platformy Odoo
CRM jako klíčový nástroj pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Optimalizace dat v SharePointu a MS Teams pomocí M-Files
Dodržování směrnic, compliance, QMS - webinář
Umělá inteligence Aino v systému M-Files
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - ICT snídaně
Využití umělé inteligence ve firemní praxi - webinář
Nové video představuje M-Files Ment - nástroj pro automatickou tvorbu dokumentů
AI a Knowledge Work Automation - ICT snídaně
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - infografika
M-Files Ment - nástroj pro snadnou automatizaci tvorby komplexních dokumentů - webinář
Jak snadno vykazovat a připravovat podklady fakturace - webinář
Intuo pro oblast profesionálních služeb - Pozoruhodný produkt 2024
Efektivní procesování faktur - webinář
Automatizace tvorby dokumentů pomocí nástroje M-Files Ment
Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie
Jak na informační chaos - ICT snídaně
Automatizace pomocí workflow - infografika
Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář
Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně
Řízení a plánování servisu - webinář
Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář
M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů
Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář
Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně
Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie
Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář
Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika
Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně
Výhody digitalizace firemních dokumentů
Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise
Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář
Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář
Bezpečnost informací a compliance - infografika
Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD
Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně
Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources
Řízení a plánování servisu - webinář
Efektivní procesování faktur - webinář
M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie
Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně
Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář
Document Management ve farmaceutických firmách - webinář
Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF
Správa informací bez starostí - webinář
Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files