V horizontu pěti let je považováno analytické zpracování dat za nejdůležitější faktor rozvoje kontaktních center. 40% z nich však nemá žádný analytický nástroj.
Podle nového průzkumu Dimension Data o kontaktních centrech - Global Contact Centre Benchmarking Report (GCCBR) organizace neinvestují do analytických technologií, které by jim usnadnily pochopení dat shromážděných na základě komunikace zákazníků s kontaktními centry.
Mezi tato data přitom patří i ta o preferencích zákazníků. A zatímco si všichni uvědomují, že nejvýznamnějším trendem ovlivňujícím celý průmysl kontaktních center bude v následujících pěti letech právě analytické zpracování, není zcela jasno v tom, co organizace dělají pro vytěžení svých dat.
Report GCCBR, který se letos dočkal již 18. pokračování, je jedinou zprávou svého druhu, která zkoumá jak strategické, tak i provozní trendy globálního průmyslu komunikačních center. Letos se průzkumu zúčastnilo 901 organizací ze 72 zemí Asie, Tichomoří, Austrálie, Severní a Jižní Ameriky, Středního východu a Afriky i Evropy.
"Zákazníci poskytují firmám ohromné množství dat, a to jak prostřednictvím telefonní komunikace s operátory kontaktního centra, tak i prostřednictvím dalších kanálů včetně sociálních médií, SMS, elektronické pošty nebo chatu. Tato data jsou velmi důležitá pro firmy, které chtějí při svém podnikání zohledňovat individuální potřeby zákazníků," říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data.
V průzkumu více než 401 procent dotázaných organizací uvedlo, že nemají nástroje pro analytické zpracování dat ani možnosti analyzovat vícekanálovou komunikaci, kam spadají například aplikace pro chytré telefony, webový chat nebo samoobslužné kanály.
Navíc více než polovina účastníků (52%) konstatovala, že jejich kontaktní centra nesdílí své vědomosti o zákaznících se zbytkem firmy - například s obchodníky. To je v přímém rozporu s pohledem účastníků průzkumu na význam analytického zpracování dat v následujících pěti letech.
Dimension Data patří v oblasti kontaktních center k nejsilnějším partnerům, a to v České republice. Svědčí o tom celkem více než 6000 instalovaných pracovišť pro telefonní operátory, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatele služeb, ale i mnohem menší instituce.
Článek Dimension Data Czech Republic a.s. ze dne pondělí 22. června 2015
Digitalizace v IT průmyslu je klíčovým trendem roku 2017
Průzkum o stavu podnikových sítích
Analýza dat z etap Tour de France
Podnikové IT strategie v roce 2016
Řešení zálohování a obnovy dat pro datová centra
Koncoví uživatelé jsou stále častěji cílem kybernetických zločinců
Kontaktní centrum na míru pro obchodní aktivity firem z různých segmentů
Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy
Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci
Vzdělávací akademie Dimension Data
Next Generation Workspace - pracoviště nové generace
NextiraOne přechází pod Dimension Data
Dimension Data posilují svou strategii zaměřenou na cloud computing
Před rizikem úniku dat není imunní žádná společnost
32 ocenění pro Dimension Data na partnerské konferenci Cisco Partner Summit 2011
Sjednocená komunikace mění způsoby podnikání
Společnosti z žebříčku Fortune Global 500 důvěřují schopnostem Dimension Data
Zbyszek Lugsch, nový Sales Solutions Director Dimension Data
Dimesion Data jako hlavní architekt datového centra Českých Radiokomunikací
Dimension Data s certifikací VCE aliance
Dimension Data rozšiřuje spolupráci s Cisco IronPort
Ocenění Global Application Delivery Network Partner of the Year pro Dimension Data
Ifrasruktura pro vidoekonference skupiny Kofola na technologiích Tandberg
Global Cisco Certificaton pro Dimension Data
Cisco a TANDBERG přináší novou éru podnikové spolupráce
Cloud.cz, mikroportál se zaměřením na virtuální datová centra
Solution Provider of the Year od společnosti Vmware, globální ocenění pro Dimension Data
Dimension Data ve fiskálním roce 2009 zvýšila své roční příjmy
Organizace začínají investovat do strategie IT bezpečnosti
Dimension Data pomáhá vytvářet zelené sítě
Dimension Data představuje Cisco Unified Computing System v České republice