Kontaktní centra Dimension Data využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých oborů - telefonní operátoři, finanční instituce, poskytovatelé služeb, ale i mnohem menší firmy.
Po nedávné akvizici společnosti NextiraOne rozšířila Dimension Data řadu svých zákazníků, odborníků i konzultantů, díky kterým nyní poskytuje široké spektrum technologií a zkušeností v oblasti kontaktních center. Dimension Data je v České republice zásadním dodavatelem a provozovatelem řešení pro kontaktní centra, která nyní čítají celkem 6000 pracovišť. Je největším partnerem společnosti Genesys a své instalace realizuje i na technologiích Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya.
"Naše největší instalace čítá cca 2200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti. Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace," říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data.
Vybudování kontaktního centra vyžaduje u každého zákazníka individuální přístup k jeho stávajícím i budoucím potřebám, a je nutné mít k dispozici výběr z několika typů a velikostí řešení. Dimension Data proto spolupracuje také se společnostmi Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya, se kterými má uzavřená zlatá a platinová partnerství.
To znamená, že pro uvedené technologie disponuje požadovaným počtem expertů, kteří mají odpovídající úrovně znalostí a certifikace udělené přímo od výrobců. Na uvedených technologiích byla postavena kontaktní centra s cca 1000 operátory.
Celkově Dimension Data zrealizovala a spravuje kontaktní centra s cca 6000 operátorskými pracovišti, což představuje dle interních průzkumů přibližně 40% trhu.
Článek Dimension Data Czech Republic a.s. ze dne úterý 30. června 2015
Digitalizace v IT průmyslu je klíčovým trendem roku 2017
Průzkum o stavu podnikových sítích
Analýza dat z etap Tour de France
Podnikové IT strategie v roce 2016
Řešení zálohování a obnovy dat pro datová centra
Koncoví uživatelé jsou stále častěji cílem kybernetických zločinců
Kontaktní centrum na míru pro obchodní aktivity firem z různých segmentů
Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy
Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci
Vzdělávací akademie Dimension Data
Next Generation Workspace - pracoviště nové generace
NextiraOne přechází pod Dimension Data
Dimension Data posilují svou strategii zaměřenou na cloud computing
Před rizikem úniku dat není imunní žádná společnost
32 ocenění pro Dimension Data na partnerské konferenci Cisco Partner Summit 2011
Sjednocená komunikace mění způsoby podnikání
Společnosti z žebříčku Fortune Global 500 důvěřují schopnostem Dimension Data
Zbyszek Lugsch, nový Sales Solutions Director Dimension Data
Dimesion Data jako hlavní architekt datového centra Českých Radiokomunikací
Dimension Data s certifikací VCE aliance
Dimension Data rozšiřuje spolupráci s Cisco IronPort
Ocenění Global Application Delivery Network Partner of the Year pro Dimension Data
Ifrasruktura pro vidoekonference skupiny Kofola na technologiích Tandberg
Global Cisco Certificaton pro Dimension Data
Cisco a TANDBERG přináší novou éru podnikové spolupráce
Cloud.cz, mikroportál se zaměřením na virtuální datová centra
Solution Provider of the Year od společnosti Vmware, globální ocenění pro Dimension Data
Dimension Data ve fiskálním roce 2009 zvýšila své roční příjmy
Organizace začínají investovat do strategie IT bezpečnosti
Dimension Data pomáhá vytvářet zelené sítě
Dimension Data představuje Cisco Unified Computing System v České republice