Další z možností, jak se komplexně seznámit s DMS problematikou a správou firemního obsahu je účast na pravidelně pořádaných akcích se zaměřením na konkrétní řešení, které pod vedením specialistů na danou oblast probíhají formou osobní účasti na ICT snídaních nebo online prostřednictvím odborných webinářů.
Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM v praxi | |
11 dnů do začátku akce - středa 29. ledna 2025 - STŘEDA, webinář | |
Účastníkům webináře představíme komplexní CRM systém Intuo - Company Intelligence, se kterým zefektivníte všechny procesy spojené se zákazníky. I vaše firma může díky tomuto modernímu informačnímu systému zlepšit organizaci obchodního, servisního či marketingového týmu. Akce je je ideální pro manažery, obchodní zástupce, pracovníky zákaznické podpory a všechny, kdo chtějí zlepšit správu vztahů se zákazníky a využít potenciál CRM systémů naplno. |