Docházka a přístupový systém v cloudu - to je moderní řešení Aktion.NEXT CLOUD určené pro malé a střední firmy. Využijte demoverzi online řešení docházky bez nutnosti instalace software k 30 dennímu zkušebnímu provozu ZDARMA!
Cloud je ve firemním prostředí dnešní doby již zažitý pojem - a to nejen v rovině teoretických úvah o jeho nasazení. Podle jednoho z posledních průzkumů agentury Perfect Crowd, který si mezi 130 firmami v Česku nechaly zpracovat České radiokomunikace, cloud využívá u nás již 41% firem. V globálním měřítku pak podle studie agentury IDG již téměř třetina tradičních IT služeb byla v roce 2014 nahrazena těmi v cloudu.
Vlastní chod cloudových aplikací zajišťuje software instalovaný na vzdáleném serveru provozovatele služby a uživatel k ní přistupuje přes internetové stránky nebo prostřednictvím chytrého telefonu či tabletu.
"Jednou z možností jak cloudu využít, je jeho zapojení do identifikačních služeb - tedy pro evidenci docházky a řízení přístupu. To je vzhledem k rychlosti nasazení vlastního systému a značným úsporám velmi výhodné zejména pro malé a střední firmy," doplňuje k možnostem využití služeb v cloudu Jan Zolák, marketingový manažer společnosti EFG CZ
Využijte aktuální zvýhodněnou nabídku docházkového a přístupového systému s vybraným balíčkem zařízení a sofwarem Aktion.NEXT CLOUD zdarma!.
Docházkový systém v cloudu
Pro zavedení docházkového systému Aktion.NEXT CLOUD stačí připojit docházkový terminál k internetu, vydat osobní identifikační karty a nastavit docházkový režim pro konkrétní osoby. K tomu složí tzv. předdefinované docházkové předpisy s volbou jejich platnosti a specifikacemi pro THP pracovníky, směnaře, manažery, brigádníky apod. Změnu předpisu lze provádět kdykoliv během měsíce a docházka je vypočítávána vždy k datu změny platnosti.
Podle připojeného typu terminálu lze u každého uživatele nastavit, zda bude v systému registrován pomocí identifikační karty nebo pomocí otisku prstu. Je možná i kombinace obou způsobů. Docházkový systém lze nasadit i pro víc poboček v různých lokalitách. Pokud je v systému více terminálů, lze nastavit, kde je pro danou osobu docházkové místo.
Systém je technologicky realizován na databázové platformě Microsoft Azure/ASP.NET, která spolehlivě a bezpečně zajišťuje přístup k uloženým datům včetně jejich zálohování. Přenos dat mezi terminály a serverem je zabezpečen šifrovaným protokolem Aktion.
Vedoucí pracovníci pak mají přes webový prohlížeč svého počítače, tabletu nebo chytrého telefonu (IE, Chrome, Mozilla, Safari) v reálném čase dokonalý přehled o přítomnosti a využití pracovní doby svých podřízených.
Každý zaměstnanec může mít přístup na svůj měsíční výkaz docházky, do kterého může doplňovat i své pracovní či služební cesty.
Hlavní výhody:
Přístupový systém v cloudu
S přístupovým systémem Aktion.NEXT CLOUD jednoduše a rychle zabezpečíte firemní prostory nebo byt. Současně máte okamžitý přehled o tom, kdo a kdy vstoupil či odešel. Pomocí jednoduché správy oprávnění můžete okamžitě změnou PIN kódu blokovat přístup nežádoucím osobám. K zabezpečení vstupu se dají využít různé typy snímačů i elektronických zámků, které lze propojit s klasickými dveřmi, závorou, turniketem apod.
Každému uživateli lze nastavit časově omezenou platnost přístupu a právo přístupu na vybrané snímače. V případě více snímačů lze takto omezovat práva vstupu jen do vybraných prostor.
Hlavní výhody:
Článek EFG CZ spol. s r.o. ze dne pátek 19. června 2015
Trendy a novinky v oblasti docházkových a přístupových systémů
Docházkové a přístupové systémy v praxi
Elektronická evidence docházky dětí
Tablet jako docházkový terminál
Internet věcí v praxi - moderní firemní docházkový a přístupový systém
Docházka a přístupový systém v cloudu
Aktion eSeries - nadčasový docházkový a přístupový systém
Docházkový a přístupový systém v cloudu
Nová technologická řešení přístupových a docházkových systémů