Aplikace pro evidenci docházky Action CLOUD ve spojení s tabletem nebo chytrým telefonem funguje jako docházkový terminál, na kterém zaměstnanci zadávají jednotlivá přerušení pracovní doby podobně jako na běžném terminálu. Ideální řešení pro malé firmy!
Řešení je určeno pro evidenci docházky zaměstnanců a je součástí docházkového a přístupového systému Aktion.NEXT a Aktion CLOUD. Aplikace představuje softwarový docházkový terminál, který umožňuje zaznamenávat odchody, příchody nebo přerušení pracovní doby prostřednictvím tabletu. Záznamy z tabletu jsou okamžitě dostupné i ve webové aplikaci.
Veškeré údaje o docházce tak vidíte přehledně na svém počítači, kdekoliv potřebujete. V rámci služby je možné využít i mobilní aplikaci, která je určená pro osobní evidenci docházky každého zaměstnance včetně GPS lokalizace.
K identifikaci pracovníka lze použít PIN kód nebo NFC kartu (kartou pouze v případě použití tabletu s NFC technologií). Aplikace je určená pro tablety s OS Android 4.2 nebo vyšší a je součástí služby Aktion CLOUD.
Vyzkoušejte DEMO ZDARMA až po dobu 30 dní!
Hlavní výhody tabletového řešeníí:
Náš docházkový systém vám také usnadní práci s docházkou, uzávěrkou, změnami v záznamech, nastavením oprávnění ke vstupu a další řadou běžných funkcí. Můžete s ní pracovat odkudkoliv přes běžný webový prohlížeč na jakémkoliv PC.
Aplikace je určená pro Android, iOS Apple, Windows Phone a je součástí služby Aktion CLOUD.
Článek EFG CZ spol. s r.o. ze dne čtvrtek 5. ledna 2017
Trendy a novinky v oblasti docházkových a přístupových systémů
Docházkové a přístupové systémy v praxi
Elektronická evidence docházky dětí
Tablet jako docházkový terminál
Internet věcí v praxi - moderní firemní docházkový a přístupový systém
Docházka a přístupový systém v cloudu
Aktion eSeries - nadčasový docházkový a přístupový systém
Docházkový a přístupový systém v cloudu
Nová technologická řešení přístupových a docházkových systémů