Výzkumný tým Factum Invenio posílil Miroslav Fous, který se v nové pozici bude věnovat především výzkumům v oblasti telekomunikací ...
Factum Invenio posílilo sestavu svých specialistů výraznou osobností. Miroslav Fous vyměnil oranžové barvy GfK Praha za oranžovo-šedý dres Factum Invenio a nastoupil na pozici Key Account Managera s působností v oblasti marketingového výzkumu informačních a komunikačních technologií. Generální ředitel Factum Invenio Jan Herzmann k tomu řekl : "Factum Invenio vyhrálo v letošním roce několik významných výběrových řízení a proto posiluje své výzkumné kapacity. Vážíme si toho, že k nám našel cestu skvělý výzkumník se zkušenostmi jak v agentuře, tak na straně klientů."
Miroslav Fous vystudoval VŠE v Praze. Působil v analytickém týmu Českého Telecomu a později vedl marketingový výzkum v ČSA. Od roku 2006 vedl týmy IT, Telco and Utilities a Brand and Communication ve výzkumné agentuře GfK Praha. Je svobodný a k jeho zájmům patří cestování, film a sport.
Miroslav Fous k novému kroku na své profesní dráze říká : "Vstup do společnosti Factum Invenio je pro mne novým impulsem k rozšíření a prohloubení znalostí v oboru, jemuž se dlouhodobě věnuji. Věřím, že mé zapojení do týmu zaměřeného na IT a telekomunikace mi dává příležitost k pokračování úspěšné spolupráce se stávajícími klienty Factum Invenio, ale také možnost věnovat se novým projektům."
Článek Factum Invenio s.r.o. ze dne čtvrtek 15. listopadu 2007
Skupina ppm factum posiluje na Slovensku
Rozloučili jsme se s obyčejnými žárovkami ?
S mobilním telefonem za nákupy
Jak si Češi stojí v používání počítačů a internetu
Factum Group zavádí International Omnibus Service
České firmy a peníze z fondů EU
Nakupování na internetu stále roste
Využívání antivirových programů
Hodnocení roku 2007 a očekávání od roku 2008
Postavení žen a mužů ve společnosti
Ladislav Klika a Tomáš Kravka ve vedení Factum Invenio
Využívání internetu pro hledání informací o cestování
Názory na situaci českého trhu s elektrickou energií
Miroslav Fous vyměnil oranžové