Vlastní chatbot na webu společnosti Feedyou dokázal od doby svého spuštění navázat 6x víc otevřených komunikací a získat dvojnásobný počet relevantních kontaktů než klasický elektronický formulář.
Chatbot s pojmenováním Mathiasem Prophetem je přirozenou součástí těla celého webu feedyou.agency - a to hned na několika místech. Jde o výraznou novinku v rámci propojení chatbotů a webů, neboť většina z nich totiž s chatboty pracuje prozatím jen v rámci messengeru či vyskakovacího okna.
Chatbot se představuje na webu hned dvakrát - nejprve pomáhá na hlavní stránce představit služby Feedyou a v kontaktech pak pomáhá získávat leady.
Předpokládali jsme, že po nasazení chatbota se počet celkových komunikací zvýší, ale zároveň se sníží jejich relevance. To proto, že si lidé budou chtít chatbota jen tak vyzkoušet.
Přes naše očekávání máme v meziměsíčním srovnání více než dvojnásobný počet relevantních leadů, které nyní oslovují naši obchodníci s konkrétními nabídkami.
Do budoucna Feedyou plánuje umístit na svůj web i další chatboty a aktuálně spouští řešení pro agentury a firmy, které si budou moci chatboty přes Feedyou Designer samy vytvářet.
V této části webu pak Mathias provede zájemce výpočtem ceny na míru, nabídne mu školení a předá kontakt konkrétnímu account managerovi.
V případě potřeby Feedyou používá vlastní chatboty také pro nábor nových pracovníků. Právě zde totiž může chatbot značně předčit standardní inzertní kanály, a to i v oborech, kde je velmi náročné potenciální pracovníky oslovit.
Důkazem toho je i technologická firma Jablotron, pro kterou Feedyou vytvořila chatbotku Radku, který během osmi týdnů komunikoval se 460 návštěvníky a získal navíc 52 relevantních kontaktů na vývojáře a testery, kterých je na trhu práce velký nedostatek.
Článek Feedyou s.r.o. ze dne pondělí 18. února 2019
Komunikace s chatbotem na webu je mnohem účinnější než přes formulář