Technologie společnosti Genesys každoročně zprostředkují 25 miliard interakcí se zákazníky a poskytnou jim prvotřídní zážitky ze zákaznické péče. Náš úspěch spočívá v propojení operátorů call centra a zákazníků prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu. Více než 11000 společností ve více než 100 zemích důvěřuje naší CX: Customer Experience platformě, která pomáhá firmám v růstu a upevňuje vztahy se zákazníky.
Kombinací nejlepších technologií a lidské vynalézavosti vytváříme řešení, která umožňují přirozeně komunikovat a pracovat tak, jak potřebujete. Naše špičková řešení umožňují ve stejné kvalitě pečovat o zákazníky přes jakýkoli komunikační kanál a jsou k dispozici ve formě on-premise či v cloudu.
Zažijte komunikaci takovou, jaká má být - plynulou, instinktivní a hluboce posilující.
Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu
Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko
Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci
Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky
Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center
Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám
Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky
Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun
Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center
Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky
Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra
Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra
Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky
Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků
Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí
Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center
Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated
Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent
Genesys představuje Genesys Voice Platform 8
Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center
Většina firem neumí komunikovat se zákazníky
Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty