Propojením telefonních ústředen a linek s počítači všech pracovníků uvnitř společnosti mohou firmy významně ušetřit a zvýšit produktivitu práce. Jediným klepnutím mohou zaměstnanci zjistit dostupnost volaného, vytočit jeho telefonní číslo či uspořádat konferenční hovor.
Podstatně snížit telekomunikační náklady, zvýšit produktivitu práce a snížit náklady při přechodu na stále populárnější IP telefonii. To vše umožňuje ambiciózní řešení Genesys Enterprise Telephony Server (dále jen GETS) ve spojení s Microsoft Office Communications Server 2007 (dále jen OCS 07). "Řešení umožňuje snížit firmám náklady na běžné telefonní a konferenční hovory až o 25 procent a zároveň prodloužit dobu užívání současných telefonních ústředen," řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.
Telekomunikační řešení GETS je integrováno do počítače, což uživatelům umožňuje nejen vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, ale hlavně zjistit, jestli jsou volané osoby vůbec dostupné. Jediným klepnutím lze uskutečnit hovor či naplánovat telefonní konferenci. Přehled o zmeškaných hovorech uživatelé získají e-mailem a samozřejmostí je přesměrování hovorů na jiná čísla.
Aplikace šetří firemním uživatelům zejména čas, který by jinak museli strávit přepínáním mezi aplikacemi, vyhledáváním kontaktů, voláním a organizováním konferenčních hovorů v okamžiku, kdy jsou volané osoby zaneprázdněny. "Přístup k funkcím telefonu a jejich ovládání prostřednictvím počítače zjednodušují komunikaci a hlavně zabraňují zbytečným pokusům kontaktovat osobu, která je nedostupná," dodal Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.
Společnost Microsoft v redmondské centrále například využívá GETS v kombinaci s platformou Microsoft Real-Time Collaboration pro komunikaci prostřednictvím 40 tisíc počítačů. Microsoft hodnotí zvyšující se produktivitu práce velmi pozitivně : "Zaměstnanci tvrdí, že telefonické řešení jim umožňuje pracovat produktivněji a více využívat stávající nástroje týmové spolupráce," řekl Marc Sanders, senior manažer produktu Real-Time Collaboration společnosti Microsoft.
Aplikace GETS je kompatibilní s desítkami ústředen a telekomunikačních platforem. Propojení tradičních telefonních služeb s počítačem prostřednictvím GETS umožňuje využívat jak tradiční telefonní sítě (TDM), tak infrastrukturu založenou na populárním protokolu SIP. "Firmy tak mohou propojit telefonní síť s počítači při využití stávající infrastruktury," ubezpečil Martin Veselka.
Kombinace GETS a OCS 07 umožňuje následující :
Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne úterý 18. listopadu 2008
Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu
Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko
Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci
Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky
Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center
Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám
Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky
Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun
Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center
Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky
Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra
Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra
Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky
Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků
Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí
Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center
Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated
Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent
Genesys představuje Genesys Voice Platform 8
Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center
Většina firem neumí komunikovat se zákazníky
Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty