Podle odhadů GFI Software dochází v důsledku zvyvšování počtů zaměstnanců na home office k nárůstu požadavků na HelpDesk podporu globálně o 51%. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a hledají výkonnější nástroje k řešení technických požadavků zaměstnanců a zákazníků.
"Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku. Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nové řešení GFI HelpDesk (srpen 2020), které poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem - včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek," říká Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software.
Odhaduje se, že v důsledku koronavirové pandemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88% organizací po celém světě. Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.
Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů.
Hlavní požadavky na HelpDesk podporu:
Článek GFI Software ze dne středa 30. září 2020
Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace
GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů
Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení
GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví
AI bojuje o důvěru IT profesionálů
GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti
Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot
Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru
GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě
Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu
Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků
Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám
Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel
Integrace CoPilot do produktů GFI Software
Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích
Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku
Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání
Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem
GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků
Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností
GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi
Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti
Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio
Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků
GenAI v produktech GFI software
GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů
Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP
Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám
Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence
NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb
Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky
Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView
Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management
GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele
Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu
Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků
Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům
Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem
Problémy s fungováním firemních aplikací často způsobuje neefektivní řízení sítí
Intenzivní emailová komunikace s podporou GFI KerioConnect
Certifikace informační bezpečnosti se stává konkurenční výhodou firem
SaaS GFI Kerio Control pro MSP poskytovatele
Kerio Connect s podporu téměř neomezeného počtu uživatelů elektronické pošty
Výhody certifikace ISO 27001 pro MSP
Bezpečnostní audit se zaměřením na patch management a zjišťování zranitelností
VPN je nejúčinnější ochranou firemní sítě při práci z domova
Nejlepší prodejci GFI Software roku 2021
Archivaci elektronické pošty SVKHK zajišťuje GFI Archiver
Inovace v ochraně firemních sítí s Kerio Control 9.4
Ochrana e-mailu hraje důležitou roli v IT zabezpečení českých SMB firem