Google představuje tři novinky v péči o svoje partnery především z řad agentur - certifikační program Google AdWords Certified Partner, online adresář certifikovaných partnerů a zvýhodněný přístup ke Google AdWords API.
V reakci na zpětnou vazbu agentur nahradila společnost Google svůj stávající certifikační program Google Advertising Professional (GAP) programem novým: Google AdWords Certified Partner (GACP). Ten nabízí lepší školení a flexibilnější certifikační podmínky s důrazem na znalost systému Google AdWords. Google certifikovaným partnerům také zpřístupní marketingové nástroje ke své propagaci, včetně nového „online adresáře certifikovaných partnerů“ (odkaz), díky němuž je mohou inzerenti snadněji dohledat.
"Agentury patří k našim nejvýznamnějším partnerům, neboť jsou spojovacím článkem mezi našimi službami a firemními klienty. Fungují tvůrčím způsobem, nabízejí hodnotnou podporu a optimalizaci a hrají klíčovou úlohu v dalším rozvoji a růstu reklamního průmyslu," uvádí Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dále dodává: "Budujeme technologické platformy, na nichž mohou tyto agentury realizovat kampaně jedinečným a hlavně měřitelným způsobem. Samozřejmě respektujeme jejich připomínky a snažíme se reagovat na jejich měnící se potřeby. Jejich komentáře jsou tak pro nás nedocenitelné, neboť nám umožňují vylepšovat technologii tak, abychom jim pomohli k většímu úspěchu."
I. Certifikace Google AdWords Certified Partner (GACP)
K dnešnímu dni Google ukončuje program Google Advertising Professionals, dlouhodobý certifikační program určený ke správě účtů v AdWords pro inzerenty. Dosavadní program nahrazuje za nový, s názvem Google AdWords Certified Partner. Ten sestavuje nové osnovy pro vzdělávání agentur, zaměřené na strategii a využití nejnovějších nástrojů a nejlepších postupů pro správu účtů v AdWords. Díky tomu budou moci poskytovat lepší služby svým klientům a klienti se mohou certifikací při výběru agentur řídit.
Jednotlivá vylepšení :
II. Pomoc inzerentům v hledání certifikovaných partnerů
Certifikovaní partneři se s okamžitou platností mohou objevovat v novém nástroji Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, což je online adresář, který pomáhá inzerentům najít vhodnou agenturu podle jejich kritérií (odkaz).
Nástroj uvítají zejména menší a středně velcí inzerenti, kteří si často s výběrem vhodné agentury pro správu svých kampaní doposud nevěděli rady. Vyhledávání si mohou nastavit podle atributů, jako je zkušenost certifikovaného partnera s inzerenty jejich velikosti, typ poskytovaných služeb, jazyk a země kampaní apod.
III. Zvýhodněný přístup k Google AdWords API
Poslední výraznou novinkou je zpřístupnění programátorského rozhraní Google AdWords API všem certifikovaným partnerům v programu GACP za zvýhodněných podmínek. Google AdWords API umožňuje vytváření vlastních aplikací pro správu kampaní Google AdWords a do této chvíle bylo pro většinu inzerentů i agentur zpoplatněno. Držitelé GACP budou mít k dispozici kvótu na použití API zdarma, a to za splnění určitých podmínek.
Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne středa 28. dubna 2010
Acer Chromebook přichází na český trh
David Špinar posiluje obchodní tým českého Googlu
Digitalizované sbírky umění online na Google Art Projek
Filmové hity i klasika na Google Play
Google byt představuje domácnost budoucnosti
Dva tisíce e-knih v češtině na Google Play od Grada Publishing
Vanda Wolfová je novou ředitelkou pro vztahy s agenturami Google v Česku a na Slovensku
Multimediální platforma Google Play se v ČR rozšiřuje o hudební obsah
Služba Knihy Google Play přichází do České republiky
Vylepšení Map Google pro mobilní zařízení
Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky
Diagram znalostí - nový panel ve výsledcích Google vyhledávání
Stanovisko Google k mylným informacím o poskytování dat vládě USA
Fotogalerie firem na mapách Google
Český YouTube Fest 2013 jde do finále
Dobrý voják Švejk v Doodle Google
Hodnotu zábavy na internetu Češi vnímají ve výši 29 tisíc korun
Budoucnost ekonomiky očima Erica Maskina
Internet mění podnikání a marketing malých a středních firem
Google Grants pro neziskové organizace
Další turistické destinace z Čech a Moravy na mapách Street View
Google+ Místa: přečtěte si recenze svých známých
Český YouTube Fest zná své finalisty
Hangouts On Air: vysílaná setkání s Google+
Disk Google: nová služba pro nahrávání, ukládání a správu souborů
Národní galerie se zapojuje do Art Projektu
První globální filmový experiment YouTube
Podpořte českého vítěze celosvětové soutěže globální fotbalové podoby loga Google Doodle
3930 českých historických titulů na Knihách Google
Soutěž o nejlepší fotbalový Doodle má českého finalistu
IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer
Podle sledovanosti politického obsahu na YouTube by volby 2010 vyhrála pravice
5. narozeniny YouTube komunity
Google inovuje strukturu výstupu výsledků vyhledávání
Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury
Google soutěž pro mladé výtvarníky o nejlepší fotbalový Doodle
Nový Doodle připomíná narození Vlasty Buriana
Nakupování s Googlem, nová funkce ve vyhledávání