Google navazuje na tematická kola a program Google Grants otevírá pro všechny české neziskové organizace, které mají zájem využít online reklamu na Googlu v rámci svých iniciativ.
Google Grants pomáhají neziskovým organizacím v různých situacích, ať už se jedná o získání finančních příspěvků, nábor dobrovolníků či zvýšení povědomí o činnosti organizace a jejím poslání. Neziskovky v rámci Google Grants obdrží bezplatnou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords (PPC reklama) až do výše 10000 dolarů měsíčně.
Na českém trhu byla doposud dvakrát za rok vyhlašována tematická kola, v rámci kterých byla vybrána minimálně desítka organizací. Program je teď otevřený pro všechny organizace z České republiky, které splňují podmínky programu (část Způsobilost), přičemž těmi hlavními jsou: aktuální
a platný status charitativní organizace podle definice charitativní organizace v ČR a fungující webové stránky s relevantním obsahem.
"V průběhu těch třech let jsme zjistili, že české neziskovky internet vnímají jako efektivní komunikační a propagační nástroj, a proto jsme pracovali na tom, abychom mohli tuto možnost nabídnout všem. Už teď vidíme velmi hezké příklady využití online technologií v jejich činnosti a jsme si jistí, že otevření programu jejich počet určitě několikanásobně zvýší," říká Martina Laresová, marketingová manažerka českého Googlu.
Doposud byly Google Grants uděleny 55 českým organizacím v pěti kolech:
Jednou z neziskových vzdělávacích organizací, která Google Grants využívá, je i Khanova škola, která motivuje k návštěvě svých virtuálních kurzů pro děti na YouTube. Její koordinátorka Markéta Matějíčková říká: "Náš web je pro děti, studenty, rodiče i učitele, a aby jim mohl sloužit, musí se o něm dozvědět. Program Google Grants nám pomáhá posouvat se od snů k reálným výsledkům. Díky AdWords jsme navíc byli schopni získat ten nejcennější kapitál - skvělé lidi, kteří s námi sdílí naše vize a pomáhají nám je realizovat."
O Google Grants
Program Google Grants pomáhá více než 4000 neziskovým organizacím na celém světě propagovat jejich webové stránky prostřednictvím inzerce na stránkách Google a umožňuje jim tak dosáhnout vytyčených cílů. V České republice program Google Grants nabízí českým neziskovým organizacím grant ve formě reklamy ve vyhledávání Google.
Nárok na Google Grants má každá nezisková organizace nebo projekt, který splňuje předepsané podmínky daného kola. Byl spuštěn v roce 2009 a v současné době jej využívá několik desítek neziskových organizací.
Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne středa 3. července 2013
Acer Chromebook přichází na český trh
David Špinar posiluje obchodní tým českého Googlu
Digitalizované sbírky umění online na Google Art Projek
Filmové hity i klasika na Google Play
Google byt představuje domácnost budoucnosti
Dva tisíce e-knih v češtině na Google Play od Grada Publishing
Vanda Wolfová je novou ředitelkou pro vztahy s agenturami Google v Česku a na Slovensku
Multimediální platforma Google Play se v ČR rozšiřuje o hudební obsah
Služba Knihy Google Play přichází do České republiky
Vylepšení Map Google pro mobilní zařízení
Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky
Diagram znalostí - nový panel ve výsledcích Google vyhledávání
Stanovisko Google k mylným informacím o poskytování dat vládě USA
Fotogalerie firem na mapách Google
Český YouTube Fest 2013 jde do finále
Dobrý voják Švejk v Doodle Google
Hodnotu zábavy na internetu Češi vnímají ve výši 29 tisíc korun
Budoucnost ekonomiky očima Erica Maskina
Internet mění podnikání a marketing malých a středních firem
Google Grants pro neziskové organizace
Další turistické destinace z Čech a Moravy na mapách Street View
Google+ Místa: přečtěte si recenze svých známých
Český YouTube Fest zná své finalisty
Hangouts On Air: vysílaná setkání s Google+
Disk Google: nová služba pro nahrávání, ukládání a správu souborů
Národní galerie se zapojuje do Art Projektu
První globální filmový experiment YouTube
Podpořte českého vítěze celosvětové soutěže globální fotbalové podoby loga Google Doodle
3930 českých historických titulů na Knihách Google
Soutěž o nejlepší fotbalový Doodle má českého finalistu
IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer
Podle sledovanosti politického obsahu na YouTube by volby 2010 vyhrála pravice
5. narozeniny YouTube komunity
Google inovuje strukturu výstupu výsledků vyhledávání
Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury
Google soutěž pro mladé výtvarníky o nejlepší fotbalový Doodle
Nový Doodle připomíná narození Vlasty Buriana
Nakupování s Googlem, nová funkce ve vyhledávání