IAB Europe ve spolupráci s Google uvedla Consumer Commerce Barometer - bezplatný internetový nástroj pro průzkum trhu pracuje s TNS daty a agenturám i inzerentům nabízí informace o spotřebitelských trendech v 27 zemích celého světa a 36 produktových kategoriích.
Agentury a inzerenti si v minulosti často lámali hlavu, jak sledovat vliv internetu na chování zákazníka v různých zemích. Kolik zákazníků si před cestou do obchodu vyhledá informace na internetu, které informace jsou pro zákazníky důležité a jak jim je podat. Na tyto otázky již budou moci nalézt odpověď i čeští inzerenti pomocí nástroje Consumer Commerce Barometer.
Uživatelé tohoto nástroje si zvolí region, jeden či více států, a následně další filtry sledující online chování zákazníků.. Výsledek jim napoví, jakým způsobem zákazníci vyhledávají informace, případně nakupují online. Používaná data budou každoročně aktualizována, takže uživatelé budou dlouhodobě sledovat změny v chování spotřebitelů v čase.
Catherine Borrelová , výzkumná manažerka IAB Europe, k novince řekla : "Tuto iniciativu podporujeme, protože pomůže všem, kteří se věnují digitální inzerci. Umožní jim pochopit a porovnat rozdílné způsoby chování zákazníků, a to jak v jednotlivých zemích, tak i v jednotlivých segmentech trhu. Nástroj doplní každoroční výzkum IAB Europe v oblasti výdajů za internetovou reklamu, spotřebitelských aktivit a postojů., Rovněž vysvětlí roli internetu v procesu nakupování napříč tímto rozmanitým regionem."
Henry Eccles, ředitel produktového marketingu Google Europe, uvedl : "Pochopit chování zákazníků znamenalo v minulosti buď hádat, nebo nákladně dávat dohromady a porovnávat data nasbíraná někým jiným. Consumer Commerce Barometer dnes agenturám a inzerentům poskytuje snadnou a bezplatnou službu, v jejímž rámci mohou snadno analyzovat chování zákazníků u různých produktů a v různých zemích, a inzerenti tak mohou efektivněji cílit své zdroje."
Jiří Vítek, ředitel Mindshare ČR, řekl : "Každý výzkum, který nám umožní více porozumět chování spotřebitelů je vítán. Tento je o to cennější, že jsme v současnosti svědky revoluční změny v nákupním chování spotřebitelů způsobené rychlým rozvojem interaktivních technologií. Consumer Commerce Barometer nám tak poslouží jako jeden ze zdrojů informací pro nalezení optimálního nastavení kampaní pro naše klienty."
Článek Google Czech Republic, s.r.o. ze dne středa 9. června 2010
Acer Chromebook přichází na český trh
David Špinar posiluje obchodní tým českého Googlu
Digitalizované sbírky umění online na Google Art Projek
Filmové hity i klasika na Google Play
Google byt představuje domácnost budoucnosti
Dva tisíce e-knih v češtině na Google Play od Grada Publishing
Vanda Wolfová je novou ředitelkou pro vztahy s agenturami Google v Česku a na Slovensku
Multimediální platforma Google Play se v ČR rozšiřuje o hudební obsah
Služba Knihy Google Play přichází do České republiky
Vylepšení Map Google pro mobilní zařízení
Google Grants dostupné pro všechny české neziskovky
Diagram znalostí - nový panel ve výsledcích Google vyhledávání
Stanovisko Google k mylným informacím o poskytování dat vládě USA
Fotogalerie firem na mapách Google
Český YouTube Fest 2013 jde do finále
Dobrý voják Švejk v Doodle Google
Hodnotu zábavy na internetu Češi vnímají ve výši 29 tisíc korun
Budoucnost ekonomiky očima Erica Maskina
Internet mění podnikání a marketing malých a středních firem
Google Grants pro neziskové organizace
Další turistické destinace z Čech a Moravy na mapách Street View
Google+ Místa: přečtěte si recenze svých známých
Český YouTube Fest zná své finalisty
Hangouts On Air: vysílaná setkání s Google+
Disk Google: nová služba pro nahrávání, ukládání a správu souborů
Národní galerie se zapojuje do Art Projektu
První globální filmový experiment YouTube
Podpořte českého vítěze celosvětové soutěže globální fotbalové podoby loga Google Doodle
3930 českých historických titulů na Knihách Google
Soutěž o nejlepší fotbalový Doodle má českého finalistu
IAB Europe spustila Consumer Commerce Barometer
Podle sledovanosti politického obsahu na YouTube by volby 2010 vyhrála pravice
5. narozeniny YouTube komunity
Google inovuje strukturu výstupu výsledků vyhledávání
Google AdWords Certified Partner, nový certifikační program pro partnery a agentury
Google soutěž pro mladé výtvarníky o nejlepší fotbalový Doodle
Nový Doodle připomíná narození Vlasty Buriana
Nakupování s Googlem, nová funkce ve vyhledávání