Na webináři ve čtvrtek 4. 2. 2021 od 14:00 hod. představíme zásadní otázky, nad kterými je dobré se zamyslet před nasazením WMS systému. Budete mít tak nejen vy, ale i váš dodavatel jasnou představu o podobě navrhovaného skladového řešení, které musí pokrývat všechny potřebné procesy.
Webinář společnosti GRiT je určen pro zástupce obchodních a výrobních firem, které nemají s řízeným skladováním žádné zkušenosti a zvažují jeho zavedení. Pokud ze skladu expedujete kolem 100 objednávek denně a jejich počet roste, dříve nebo později bude potřeba zefektivnit řízení skladových procesů, jinak bude docházet k chybám a pomalé expedici.
Na webináři ve 30 minutách rozebereme 8 zásadních otázek, které je dobré si položit a zodpovědět před samotným výběrem a implementací skladového systému.
Získáte základní představu o podobě skladového řešení, které vám všechny skladové procesy pomůže zvládnout.
Probírané otázky totiž odpovídají podmínkám, které je nutné při nasazení WMS vždy vyřešit.
WMS - Warehouse Management System
Jde o systém pro plnou automatizaci a řízení veškerých skladových operací. Umožňuje podle algoritmů nastavené logistické strategie dynamicky řídit veškerou práci ve skladu tak, aby docházelo k vyšší výkonnosti, přehlednosti a přesnosti celé logistiky od zvýšení výkonnosti pracovníků až po snížení logistických reklamací.
Sofistikovaný systém pro řízení skladu lze nasadit jako nadstavbu na libovolný ERP systém.
Článek GRiT, s.r.o. ze dne pátek 22. ledna 2021
Technologie a úpravy procesů pomáhají snižovat náklady firem
Ceny EDIZone za šíření digitalizace v gastronomii
Technologie ze supermarketů pronikají mezi e-shopy
Restaurace a hotely hledají úspory v nasazení moderních technologií
Jednoduchý software pro přesné sledování firemního majetku
WMS automatizovaný sklad pro 30000 párů obuvi
Partnerství GRiT a Seyfor pro podporu digitalizace a automatizace
Technologické investice snižují provozní náklady firem
EDI modul automatizuje obchodní komunikaci ERP ABRA Gen
Ocenění EDIzone 2022 za osvětu o automatizaci a digitalizaci mezi dodavateli
Automatické zaúčtování dokladů do ERP s ORiON EDI šetří měsíčně stovky hodin práce
Úspěšné e-shopy využívají digitalizaci dokladů
GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty
IZOMAT stavebniny zavádějí EDI
Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů
Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone
Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce
Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT
Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců
Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy
Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce
Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem
Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory
EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli
WMS logistický webinář
Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone
Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze
Přechod do cloudu z pohledu českých firem
Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI
Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces
Propojení FlexiBee s LOKiA WMS
Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur
Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav
Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu
Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu
Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur
ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku
iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur
Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI
Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA