E-shop se zubními kartáčky zubni-kartacek.cz dříve trápily časté záměny zboží - skladníci omylem vydávali špatné zboží v průměru třikrát až čtyřikrát do týdne. Od nasazení skladového systému LOKiA WMS v srpnu 2019 se jim to nestalo ani jednou.
"Většina zubních kartáčků na našem skladu vypadá stejně nebo má podobné obaly, takže pro skladníky bylo těžké vždy najít správný produkt. Občas jsme například zákazníkovi poslali o tisíc korun dražší kartáček, než který si ve skutečnosti objednal. Takový člověk se pak často ani neozve, takže vy jen počítáte ztráty. Práce se skladovým systémem LOKiA WMS je navíc extrémně jednoduchá, klidně můžu do skladu i já, když má kolega dovolenou. A myslím, že by to zvládl i můj 16letý syn," vzpomíná Petr Matoušek, jednatel společnosti Bonus Bona, která e-shop provozuje.
Právě na jednoduchosti si LOKiA zakládá - sytém byl vyvinut jako lehké cloudové řešení, absolutní protipól toho, co si spousta lidí pod pojmem WMS představí.
Nový skladový systém LOKiA WMS ve firmě Bonus Bona dále zrychlil vychystávání objednávek a jejich expedici. Na Vánoce 2018 trvalo vychystání všech objednávek v jeden den přibližně 12 hodin, o rok později ten stejný počet objednávek skladníci vychystali za 2 hodiny.
Rychlejší odbavování objednávek, evidence skladových pozic nebo optimalizace tras ve skladu ušetřily firmě Bonus Bona jednoho zaměstnance.
"Kdybychom neměli skladový systém, potřebujeme do skladu o člověka více. Díky evidenci pozic jsme navíc mohli přejít na náhodný systém zaskladňování zboží, kdy jednotlivé položky umísťujeme na první vhodnou pozici. Zaskladňování i vyskladňování zboží je pak rychlejší, než když musíte produkty systematicky řadit vedle sebe," doplňuje Petr Matoušek.
Výběrem skladového systému v Bonus Bona strávili několik týdnů, v jednu chvíli zvažovali i vlastní řešení na míru. Nakonec zvítězila LOKiA WMS, mimo jiné proto, že umožňuje provádět inventury za chodu a lze ji propojit s jinými podnikovými systémy.
V Bonus Bona využívají kompletní integraci s on-line účetním softwarem ABRA FlexiBee.
Skladový software LOKiA WMS:
Bonus Bona s.r.o. je česká firma provozující několik e-shopů i kamenných prodejen, například e-shop Zubní-kartáček.cz nebo obchod se zvířecími krmivy VeseléZvíře.cz. K němu provozuje čtyři kamenné obchody s chovatelskými potřebami.
Článek GRiT, s.r.o. ze dne pondělí 16. března 2020
Technologie a úpravy procesů pomáhají snižovat náklady firem
Ceny EDIZone za šíření digitalizace v gastronomii
Technologie ze supermarketů pronikají mezi e-shopy
Restaurace a hotely hledají úspory v nasazení moderních technologií
Jednoduchý software pro přesné sledování firemního majetku
WMS automatizovaný sklad pro 30000 párů obuvi
Partnerství GRiT a Seyfor pro podporu digitalizace a automatizace
Technologické investice snižují provozní náklady firem
EDI modul automatizuje obchodní komunikaci ERP ABRA Gen
Ocenění EDIzone 2022 za osvětu o automatizaci a digitalizaci mezi dodavateli
Automatické zaúčtování dokladů do ERP s ORiON EDI šetří měsíčně stovky hodin práce
Úspěšné e-shopy využívají digitalizaci dokladů
GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty
IZOMAT stavebniny zavádějí EDI
Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů
Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone
Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce
Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT
Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců
Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy
Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce
Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem
Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory
EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli
Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone
Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze
Přechod do cloudu z pohledu českých firem
Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI
Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces
Propojení FlexiBee s LOKiA WMS
Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur
Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav
Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu
Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu
Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur
ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku
iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur
Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI
Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA