iNVOiCE FLOW pomáhá s evidencí přijatých faktur, jejich kontrolou i schvalováním pomocí elektronického workflow. Ve spolupráci s dodavatelem GRiT začaly toto řešení využívat společnosti Smart Comp., Netbox a internetová televize Kuki v Čechách a na Slovensku.
iNVOiCE FLOW ve firmě Smart Comp. zpracovává přijaté faktury. Systém si z e-mailové schránky stahuje doklady, pomocí umělé inteligence z nich vyčítá údaje a po schválení faktury tyto údaje sám přepíše do podnikového systému. Tím snižuje podíl ruční práce, který je jinak ke zpracování přijatých faktur nezbytný.
"Systém iNVOiCE FLOW šetří našemu fakturantovi asi třetinu pracovní doby, takže přibližně 50 hodin práce měsíčně. Zatím po něm vytěžené údaje z dokladů kontrolujeme, ale všímáme si, že systém se postupem času učí a je čím dál úspěšnější. Brzy ruční kontrolu omezíme a časem možná úplně zrušíme," popisuje své zkušenosti s iNVOiCE FLOW hlavní účetní společnosti Smart Comp., Šárka Pavelková.
Smart Comp. měsíčně pracuje s 350 přijatými fakturami. Pokud některá firma řeší dokladů více, může být časová úspora vyšší.
"Pro klienty s menším počtem faktur je hlavní přidanou hodnotou přehled nad schvalovacím procesem, který má v jejich případě obvykle více úrovní. Dalším příkladem může být více poboček, a tedy přítomnost schvalovatelů v různých městech. Náš systém neslouží jen k automatickému příjmu a zpracování faktur, usnadňuje také jejich schvalovací proces," říká Kateřina Líbalová ze společnosti GRiT, produktová manažerka iNVOiCE FLOW.
"Protože jsme akciová společnost, schvaluje některé faktury i představenstvo. Celkově se u nás do schvalovacího procesu zapojuje až třicet lidí. K iNVOiCE FLOW se ale může připojit neomezený počet uživatelů najednou, lidem chodí notifikace, faktury mohou schvalovat i z mobilu. Je to pohodlnější než schvalování faktur v ERP systému," dodává Šárka Pavelková.
"Naše firma vždy patřila mezi přední hráče v oblasti digitálních technologií v Česku, takže přechod na podobný systém byl logickým krokem. Eliminovali jsme rutinní práci a jsme přesvědčení, že automatizace zpracování přijatých faktur je budoucnost, ke které se časem přidají i další firmy," uzavírá Martin Ryšavý, finanční ředitel Smart Comp.
Řešení iNVOiCE FLOW pro zrychlení a automatizaci zpracování přijatých faktur zahrnuje pět základních funkcí.
Základní funkce iNVOiCE FLOW:
Článek GRiT, s.r.o. ze dne středa 29. dubna 2020
Technologie a úpravy procesů pomáhají snižovat náklady firem
Ceny EDIZone za šíření digitalizace v gastronomii
Technologie ze supermarketů pronikají mezi e-shopy
Restaurace a hotely hledají úspory v nasazení moderních technologií
Jednoduchý software pro přesné sledování firemního majetku
WMS automatizovaný sklad pro 30000 párů obuvi
Partnerství GRiT a Seyfor pro podporu digitalizace a automatizace
Technologické investice snižují provozní náklady firem
EDI modul automatizuje obchodní komunikaci ERP ABRA Gen
Ocenění EDIzone 2022 za osvětu o automatizaci a digitalizaci mezi dodavateli
Automatické zaúčtování dokladů do ERP s ORiON EDI šetří měsíčně stovky hodin práce
Úspěšné e-shopy využívají digitalizaci dokladů
GRiT expanduje do zahraničí a dále prohlubuje vztahy s klienty
IZOMAT stavebniny zavádějí EDI
Jak komunikovat digitalizaci firemních procesů
Automatizované schvalování objednávek a faktur s oceněním EDIzone
Propojení skladového systému e-shopu s informačním systémem dopravce
Lubomír Veselý - nový generální ředitel společnosti GRiT
Robotizace a automatizace jako lék na nedostatek zaměstnanců
Umělá inteligence v účetnictví je výhodná i pro malé firmy
Albert portál podporuje EDI komunikaci dodavatelů obchodního řetězce
Digitalizace zrychluje komunikaci a zjednodušuje práci českých firem
Zavedení automatizace do fakturace přináší značné úspory
EDI pomáhá Rohlíku v rychlé komunikaci s dodavateli
Projekt elektronické výměny dokladů Lidl - Henkel získal ocenění v soutěži EDIZone
Pilulka.cz rozšiřuje elektronickou výměnu dokladů EDI a PDK
Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i peníze
Přechod do cloudu z pohledu českých firem
Sportovní prodejny sítě PPG Group zavádějí EDI
Automatizace zpracování objednávek zrychluje a zjednodušuje celý nákupní proces
Propojení FlexiBee s LOKiA WMS
Umělá inteligence zrychluje zpracování přijatých faktur
Cloudové služby pomáhají firmám překonat nouzový stav
Skladový systém v cloudu zrychluje expedici objednávek e-shopu
Skladový systém LOKIA WMS eliminuje záměny vydávaného zboží e-shopu
Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur
ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku
iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur
Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI
Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA