GTS Novera od března 2010 výrazně rozšiřuje svou unikátní službu Novera modré číslo ze zahraničí. Služba, která byla doposud dostupná pouze ze tří středoevropských zemí, je nově rozšířena do celkem 39 států Evropy i celého světa.
Služba je určena společnostem, které chtějí svým současným i potenciálním zákazníkům v zahraničí nabídnout za zvýhodněnou sazbu volání na informace o svých službách nebo například usnadnit styk se svým zákaznickým servisem. Náklady na telefonický hovor se dělí mezi zákazníka, který platí sazbu stejnou nebo nižší, než je poplatek za místní volání, a volaného - tedy firmu, která si službu Novera modré číslo ze zahraničí zřídila.
"Firmy s mezinárodní působností chtějí svým zákazníkům nabídnout co nejjednodušší kontakt napříč různými zeměmi a světadíly. Se službou modrého čísla ze zahraničí jsme proto přišli již v roce 2007 jako první z velkých telekomunikačních operátorů u nás. Nejdříve jsme zákazníkům umožnili volání ze Slovenska, Maďarska a Polska, a nyní jsme zprovoznili desítky dalších destinací. Do budoucna počítáme s dalším rozšiřováním dostupnosti této služby," říká Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera. "Takto zásadním rozšířením služby Novera modré číslo ze zahraničí potvrzujeme naše výsadní postavení na trhu hlasových služeb s přidanou hodnotou, které je dané i nejširším spektrem služeb tzv. barevných čísel."
Služba Novera modré číslo ze zahraničí je určena firmám, které se chtějí jednoduchým, efektivním a účinným způsobem dostat co nejblíže svým zahraničním klientům. Mohou tak například poskytovat informace o svých produktech, zajišťovat prodej či servis nebo telefonní číslo využít pro hlášení poruch. Volající z pevných sítí zaplatí sazbu stejnou nebo nižší, než je poplatek za místní volání. Při volání z mobilních sítí je sazba zpravidla blízká ceně za volání do pevných sítí. Druhá část nákladů na volání je účtována firmě, kterou zákazník kontaktuje. Díky tomu, že se volající podílí na poplatku za hovor, patří tato služba k nejefektivnějším. Dochází totiž ke snížení nákladů na straně společnosti i zákazníka a přitom je naprosto omezen počet zlomyslných volání, což šetří prostředky firmy. Ve všech destinacích je služba dostupná jak z pevných, tak i z mobilních sítí (na rozdíl od služby Novera zelené číslo, která je v některých zemích dostupná pouze z pevných sítí).
Součástí služby Novera modré číslo ze zahraničí je řada doplňkových nastavení. Na základě požadavku zákazníka mohou být příchozí hovory směrovány dle definovaných pravidel na další telefonní stanice například podle denní doby, dne v týdnu, při obsazené lince, nebo pokud volající stiskne definovanou číslici. Poplatek za zřízení služby Novera modré číslo ze zahraničí je 2950 Kč, měsíční paušál za její využívání je bez doplňkových služeb 950 Kč - ceny jsou bez DPH.
Služba Novera modré číslo ze zahraničí je nyní dostupná z Austrálie, Bahrajnu, Belgie, Bulharska, Číny, Dánska, Dominikánské republiky, Estonska, Finska, Francie, Hong Kongu, Chile, Irska, Izraele, Itálie, Japonska, Jižní Afriky, Kanady, Kypru, Litvy, Lotyšska, Lucemburska, Maďarska, Mexika, Nizozemí, Nového Zélandu, Norska, Panamy, Polska, Rakouska, Rumunska, Singapuru, Slovenska, Slovinska, Spojených států amerických, Španělska, Švédska, Švýcarska a Velké Británie.
Článek GTS Czech s.r.o. ze dne čtvrtek 11. března 2010
Virtuální mobilní služby sítě GTS Czech využívá již 50000 zákazníků
GTS poskytne další datové centrum pro UniCredit Bank
Operátor GTS Czech i letos pomáhal potřebným
GTS se připojuje k virtuální ethernetové platformě ancotel
GTS Czech partnerem VMware pro cloud
GTS Czech je certifikovaným partnerem Microsoftu
Služba GTS Media Line zajistila TV přenos soutěže Česko Slovensko má talent
Nové datové centrum GTS v Bratislavě
GTS Virtual Hosting s oceněním IT Produkt 2011
IP VPN služby pro Tesco Stores zajistí GTS
GTS Virtual Hosting: nové řešení pro virtuální servery
MS 2011 v hokeji: GTS Central Europe zajišťovala přenosy HD vysílání
GTS Media Line: nové řešení distribuce médií
Pavel Brabenec: nový ředitel divize marketingu GTS Czech
Danny Bottoms: nový generální ředitel skupiny GTS CE
CE Colo: největší hráč na trhu datových center v regionu CEE
Nové služby GTS Premium SMS a SMS Gate: SMS centrum a hromadné rozesílání SMS
Webový monitoring výkonu ethernetových služeb GTS Ethernet Line
GTS rozšiřuje regionální optickou síť do oblasti Balkánu
GTS Ethernet VPN: první nativní Layer 2 VPN síť ve střední a východní Evropě
David Šita: nový generální ředitel GTS Czech
Capacity Awards: ocenění za nejlepší velkoobchodní nabídku pro GTS CE
Petr Draxler: nový ředitel lidských zdrojů skupiny GTS Central Europe
Cloud Computing Conference 2010: GTS Czech partnerem konference
Skupina GTS dokončila akvizici Interware
GTS Novera se změní na GTS Czech
GTS Central Europe posiluje akvizicí Dial Telecom své aktivity na Slovensku
Miloš Mastník, nový ředitel marketingu GTS Central Europe
Status HP Preferred Partner pro GTS Novera
Michael Rees, nový ředitel strategie a rozvoje GTS Central Europe
GTS Novera otevřela v Praze další housingové centrum
GTS Novera investuje do L2 a WDM sítí
Tři nové unikátní ethernet služby GTS Central Europe
GTS Central Europe kupuje Interware, maďarského provozovatele datových center
Skupina GTS Central Europe koupila rumunského operátora Datek
Alcatel-Lucent technologie pro ethernetové služby GTS
Lucie Řeřichová, nová PR manažerka GTS Novera
Tiskové centrum podpisu odzbrojovací smlouvy připojuje GTS Novera
GTS Nonera se zapojila do dárcovství krve
GTS Central Europe pokračuje v rozšiřování svých datových center
Novera modré číslo ze zahraničí
Hospodářské výsledky GTS CE za rok 2009
GTS CE sjednocuje v rámci pěti zemí střední Evropy svou ethernetovou síť
Nejlepší velkoobchodní nabídka ve střední a východní Evropě, ocenění pro GTS Central Europe
GTS Central Europe má nové internetové stránky
Virtuální asistentka a outsourcing call centra od GTS Novera
GTS Novera dále míří na firmy a přenechává free-mailové účty Centrum Holdings
Vytáčení národních telefonních čísel v mezinárodním formátu v síti GTS Novera