GTS Novera spouští novou službu Novera call centrum. Ta nabízí plný outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který je zajištěn díky moderní a zabezpečené technologii.
Služba Novera call centrum je určena pro jakoukoliv společnost po celé České republice, která nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu - ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. Doplňkovou službou je pak služba Novera virtuální asistentka, která firmám nabízí spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti zaměstnanců.
"Podle našich analýz je mnoho firem, které si vlastní call centrum nemohou dovolit nebo ho nemohou obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu. S novou službou Novera call centrum zaručujeme klientům nejen finančně výhodnou a rychlou implementaci call centra, ale především kvalitní technologické zázemí s profesionálně vyškoleným personálem. Firmy nemusí investovat vlastní kapitál, a přesto budou mít vše připraveno na míru jejich potřebám a požadavkům," řekl Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera.
Novera call centrum
Novera call centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez nutnosti investice vlastního kapitálu. Nabízí jak služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy), tak pasivního (příjem hovorů z infolinek 8xx a 9xx) telemarketingu, servisní linky či infolinky. Samozřejmostí je zaručený servis, moderní zázemí s kvalitními technologiemi a pravidelný reporting provozu. Zákazníkům takové řešení zjednodušuje administrativu a přináší úspory nákladů v personální oblasti. Služba nabízí možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Novera. Služba Novera call centrum je určena celému spektru firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky.
Novera virtuální asistentka
Novera virtuální asistentka je doplňkovou službou ke službě Novera call centrum. Zabezpečuje chod kanceláře firmy v mimopracovní době nebo v době, kdy zákazník nemůže přijímat hovory - ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí. Díky této službě firmy mohou výrazně omezit své náklady a zjednodušit administrativu a přitom rozšířit časovou dostupnost společnosti.
Článek GTS Czech s.r.o. ze dne čtvrtek 12. listopadu 2009
Virtuální mobilní služby sítě GTS Czech využívá již 50000 zákazníků
GTS poskytne další datové centrum pro UniCredit Bank
Operátor GTS Czech i letos pomáhal potřebným
GTS se připojuje k virtuální ethernetové platformě ancotel
GTS Czech partnerem VMware pro cloud
GTS Czech je certifikovaným partnerem Microsoftu
Služba GTS Media Line zajistila TV přenos soutěže Česko Slovensko má talent
Nové datové centrum GTS v Bratislavě
GTS Virtual Hosting s oceněním IT Produkt 2011
IP VPN služby pro Tesco Stores zajistí GTS
GTS Virtual Hosting: nové řešení pro virtuální servery
MS 2011 v hokeji: GTS Central Europe zajišťovala přenosy HD vysílání
GTS Media Line: nové řešení distribuce médií
Pavel Brabenec: nový ředitel divize marketingu GTS Czech
Danny Bottoms: nový generální ředitel skupiny GTS CE
CE Colo: největší hráč na trhu datových center v regionu CEE
Nové služby GTS Premium SMS a SMS Gate: SMS centrum a hromadné rozesílání SMS
Webový monitoring výkonu ethernetových služeb GTS Ethernet Line
GTS rozšiřuje regionální optickou síť do oblasti Balkánu
GTS Ethernet VPN: první nativní Layer 2 VPN síť ve střední a východní Evropě
David Šita: nový generální ředitel GTS Czech
Capacity Awards: ocenění za nejlepší velkoobchodní nabídku pro GTS CE
Petr Draxler: nový ředitel lidských zdrojů skupiny GTS Central Europe
Cloud Computing Conference 2010: GTS Czech partnerem konference
Skupina GTS dokončila akvizici Interware
GTS Novera se změní na GTS Czech
GTS Central Europe posiluje akvizicí Dial Telecom své aktivity na Slovensku
Miloš Mastník, nový ředitel marketingu GTS Central Europe
Status HP Preferred Partner pro GTS Novera
Michael Rees, nový ředitel strategie a rozvoje GTS Central Europe
GTS Novera otevřela v Praze další housingové centrum
GTS Novera investuje do L2 a WDM sítí
Tři nové unikátní ethernet služby GTS Central Europe
GTS Central Europe kupuje Interware, maďarského provozovatele datových center
Skupina GTS Central Europe koupila rumunského operátora Datek
Alcatel-Lucent technologie pro ethernetové služby GTS
Lucie Řeřichová, nová PR manažerka GTS Novera
Tiskové centrum podpisu odzbrojovací smlouvy připojuje GTS Novera
GTS Nonera se zapojila do dárcovství krve
GTS Central Europe pokračuje v rozšiřování svých datových center
Novera modré číslo ze zahraničí
Hospodářské výsledky GTS CE za rok 2009
GTS CE sjednocuje v rámci pěti zemí střední Evropy svou ethernetovou síť
Nejlepší velkoobchodní nabídka ve střední a východní Evropě, ocenění pro GTS Central Europe
GTS Central Europe má nové internetové stránky
Virtuální asistentka a outsourcing call centra od GTS Novera
GTS Novera dále míří na firmy a přenechává free-mailové účty Centrum Holdings
Vytáčení národních telefonních čísel v mezinárodním formátu v síti GTS Novera