Společnost Hewlett-Packard představila svou strategii, která umožní zákazníkům – od domácích uživatelů až po velké korporace – spojit velké množství bohatého mediálního obsahu, které dosud zůstává nevyužito, a zveřejnit ho.
Jako součást své prezentace na veletrhu Photo Marketing Association (PMA) představilo HP několik maloobchodních fototiskových řešení a služeb, které zákazníkům poskytnou nástroje k personalizaci jejich fotografií a dalších uživatelských výstupů a které obchodníkům přispějí ke špičkové podpoře efektivity.
Stejně jako tři hlavní analogové procesy – film, telefonie a TV – tak i další, například knihy, jsou konvertovány do digitální podoby, čímž se digitální obsah rozrůstá.
Podle analytické firmy IDC vzroste mezi lety 2006 a 2010 množství informací, přidaných každoročně do "digitálního světa", více než šestinásobně – ze 161 miliard gigabytů až na 988 miliard gigabytů. Jen v roce 2006 bylo množství vytvořených, zachycených a zkopírovaných informací přibližně třímilionkrát vyšší než ve všech knihách, které kdy byly napsány.
HP se chopilo této příležitosti a zaměřilo svou strategii na čtyři klíčové oblasti, které mohou vyplnit mezeru mezi obsahem vytvořeným, aktuálně publikovaným a dostupným k užívání :
Tyto snahy vedly ke vzniku webových stránek HP Web Services and Software Business, které byly vytvořeny vloni na podzim divizí Imaging and Printing Group.
"Chceme našim zákazníkům umožnit, aby snadno uvedli svůj obsah do života," uvedl senior viceprezident, Web Services and Software Business, HP, David Murphy. "Kombinací našich tiskových licencí s prvotřídním nastavením software a přínosů webu vytváří HP multimiliardový obchod, aspirující na to, aby udával tón transformace na úplný digitální řetězec – od tvorby a správy obsahu až k jeho publikování a užívání."
Umožnění digitální transformace
Nikde není taková prodleva mezi vytvářením a publikováním digitálního obsahu, jako na trhu digitální fotografie, kde rozdíl mezi počtem vyfotografovaných snímků a jejich aktuálním uveřejněním nebo vytištěním neustále narůstá.
HP zákazníkům umožní tuto propast překlenout. Poskytne nástroje k personalizování jejich fotografií a publikování jejich přizpůsobeného obsahu. V maloobchodě pracuje společnost HP na přeměně tradičních fotolabů na digitální publikační centra, která posunou klasický tisk fotoalb, plakátů, kalendářů a dalších fotografických produktů na digitální média.
Za tímto účelem HP představilo několik přírůstků do své řady, včetně spuštění nového HP Photo Center. To nabízí univerzální a výkonné digitální tiskové řešení, umožňuje nastavovat škály a je navrženo tak, aby mohlo být snadno zapojeno do již existující maloobchodní fotolabové infrastruktury. Systém zahrnuje novou tiskárnu HP Photosmart ml1000 Minilab printer, která je nejrychlejším a nejvšestrannějším systémem inkoustového tisku na maloobchodním trhu, jakož i výkonnou a pro uživatele jednoduchou novou tiskárnu HP Photosmart pm2000e Microlab printer. Oba produkty získaly ocenění DIMA 2008 Innovative Digital Product Awards.
HP Photo Center obsahuje také novou tiskárnu HP Photosmart cl2000 Creative printer pro výrobu fotoalb, kalendářů, pohlednic a dalších uživatelských produktů a nový zákaznický objednávkový terminál, obsahující 17-palcový displej s asistovanou navigací, která umožní snadnější publikování uživatelského obsahu.
Aby obchodníkům pomohl efektivně řídit služby back-office, například konfiguraci zařízení, fakturaci a reporting, obsahuje HP Photo Center inovační soupravu software. Systém také nabízí funkci správy zakázek, takže umožní přehled o vyřizování objednávek, a vzdálenou správu systému, která zaručí jeho jednotnou dostupnost všem zákazníkům.
Naplnění tiskového trhu web-to-store
HP také nyní svým zákazníkům nabízí službu Snapfish, což je možnost vyzvednout svou zakázku plakátů online ve stejný den v některém z 1400 celoplošných "Staples’ Copy and Printer" center. Staples je první celoplošná maloobchodní síť, která nabízí tyto služby. Funguje v USA i některých evropských zemích, zatím síť Staples není zavedena v České republice.
Se zaváděcí cenou $14.99 budou plakáty tištěny do zásoby na tiskárnách HP Designjet a nabízeny ve dvou velikostech – 16 x 20 palců (406 x 508 mm) a 20 x 30 palců (508 x 762 mm). Zákazníci si budou moci vybrat z jednoduchých obrázků nebo vytvořit si koláž až z 30 vyobrazení, mohou přidat popisek a vybrat si až ze 14 barev pozadí.
Podle interních dat HP vzrostl mezi lety 2004 a 2007 maloobchodní webový trh v USA o více než 1200 procent, tj. na 1,2 miliard tisků.
Článek HEWLETT-PACKARD s.r.o. ze dne pátek 15. února 2008
Inovace inkoustových multifunkčních tiskáren HP OfficeJet
Umělá inteligence má potenciál zlepšit náš vztah k práci
Nová řada velkoformátových tiskáren HP Latex 630
HP Indigo 200K otevírá dveře dalším zpracovatelům tisku flexibilních obalů
Nová tisková řešení HP Color LaserJet 4000
Předplatný tisk HP Instant Ink přináší výhody českým domácnostem
Nová HP řešení pro hybridní práci
Inkoustové a laserové tiskárny HP v cashback akci
Trendy v oblasti komerčního tisku pro rok 2023
Získejte předplatné služby HP Instant Ink na tři měsíce zdarma
Lepší ochrana koncových zařízení s HP Wolf Security
Nové HP LaserJet multifunkce pro kvalitní a levný tisk
HP PageWide Advantage 2200 podporuje rozvoj podnikání v oblasti komerčního tisku
Moderní pokladní systém pro malé a střední obchody a pohostinství
Pracovní stanice pro profesionály za výhodnou cenu
Pavel Klimuškin - nový obchodní ředitel HP pro segment SMB v regionu CEE
Jan Zadák: nový president pro podnikové služby HP v regionu EMEA
ProLiant Gen8: nová generace serverů HP
Alza.cz: Partner roku 2011 a absolutní vítěz prodeje produktů a služeb HP
Software HP ALM 11 urychluje práci s aplikacemi
PaulMcCartney.com: pohodlný přístup k obsahu i funkcím digitální knihovny
Kateřina Braithwaite: nová alianční manažerka HP
Microsoft a HP společně ve vývoji i nabídce řešení privátního a veřejného cloudu
Spolupráce SAP a HP přináší zrychlení přechodu do cloudu
HP Peer Motion: software pro sdružené ukládání
Výzkum HP odhaluje nárůst nákladů v souvislosti s počítačovou kriminalitou
HP Always On Support: nový model spolupráce s partnery
Servery HP ProLiant zlepšují podmínky výzkumu v oblastech energetiky a astrofyziky
HP POD 240a: energeticky nejúspornější modulární datové centrum na světě
HP Get Thin Guarantee: služba s garancí snížení požadavků na kapacitu úložných systémů
Digitální knihovna bezpečně uchová duševní majetek Paula McCartneyho
Always On Support: nový portál zákaznické podpory HP
HP Prepaid Card Services: bezpečné a finančně efektivní řešení předplacených karet
HP A-series 10500: výkonný přepínač pro video a mobilní aplikace
HP FlexNetwork: jednotná architektura připravuje firmy na budoucnost
Petr Skořepa: nový ředitel divize HP Networking pro ČR
Jan Zadák: nový výkonný viceprezident HP v divizi Enterprise Business
ISO 20000 pro HP Enterprise Services
Senta Čermáková: vítěz ankety Manažer roku 2010
Coca-Cola využije technologické služby HP
HPstorage.cz: zaměřeno na úložné systémy HP
HP ESM: řešení pro správu zdrojů energie
Spolupráce HP a VMware při vývoji bezpečnostních technologií pro cloud
HP je celosvětovou i českou jedničkou prodeje serverů v roce 2010
HP Mobile Access Solution: řešení pro vysokorychlostní mobilní přístup nové generace
HP TippingPoint: řešení pro dokonalejší zabezpečení sítí
HP Critical Facilities Implementation: nová služba pro návrh a budování datových center