Helpdesková aplikace Úřadu vlády ČR zabezpečuje technickou podporu při tvorbě legislativních a nelegislativních materiálů. Úřad s dodavatelem řešení - společností IBA CZ, prodlužuje licencí softwaru Liferay o další rok, zákazník je se službami spokojen a spolupráce se dále rozvíjí.
Legislativní vládní HelpDesk - helpdeskový portál coby centrální místo ohlašování problémů včetně vlastního úložiště a nástroje pro sledování a optimalizaci procesů, společnost IBA CZ implementovala již před několika lety. Úřad oceňuje nejen samotné řešení, ale také servisní podporu, celý projekt kompletně naplnil představy a zadání klienta.
Systém se osvědčil i jako součást rozsáhlého projektu oDok - Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy, který výrazně snížil papírovou zátěž a množství tištěných dokumentů v řadě legislativních procesů.
O projektu HelpDesk pro Úřad vlády České republiky
Klient poptával helpdeskovou aplikaci, která by zabezpečila technickou podporu při tvorbě legislativních a nelegislativních materiálů. Současně usiloval o vytvoření jednotného místa, kde by se pomocí moderních informačních technologií realizovalo ohlašování problémů.
Cílem projektu bylo snížit náklady na poskytování podpory pro činnost vlády a také zefektivnit přístup k informacím, které s procesy podpory souvisejí.
Dle zadání klienta bylo vytvořeno aplikační řešení ve dvou úrovních:
Jako realizační platforma byl zvolen Liferay Portal Enterprise Edition ve verzi 6.1. V maximální míře byly využity vlastní funkcionality prostředí Liferay, dle specifických požadavků klienta byly rozšířeny dodatečnými úpravami.
Portálová technologie představuje otevřené prostředí, které lze v budoucnu jednoduše využít pro provoz dalších aplikací bez nutnosti přípravy prostředí nového.
Společnost IBA CZ zajistila celý proces dodání jako hlavní dodavatel. Jeho součástí byla také subdodávka odborných specialistů, kteří komplexně zdokumentovali kompletní životní cyklus jednotlivých procesů přípravy legislativních dokumentů.
Projekt byl realizován v průběhu 9 měsíců. Byl jednoznačně dodržen stanovený harmonogram, rozpočet i požadavky na kvalitu řešení, kterým klient vzhledem ke svému oboru působnosti přikládal klíčový význam.
Článek IBA CZ, s.r.o. ze dne úterý 28. listopadu 2017
IBA CZ je Microsoft Gold Partnerem v oblasti vývoje aplikací
IBA Group se připojuje k iniciativě OSN Global Compact
Přehledný firemní intranet s využitím SharePointu
IBA Group 25 let na trhu poskytovatelů IT služeb
Chytré smlouvy s využitím blockchain technologií
CRM jako součást průmyslově specifických řešení
Vládní HelpDesk portál prodlužuje Liferay licenci
Odborníci IBA CZ na setkání SharePoint profesionálů
Konektory k CRM MS Dynamics 365 pro napojení obchodních dat
Konektory pro MS Dynamics 365 pomáhají se zadáváním kontaktů
MS Power BI v prostředí On Premise pro bezpečnost citlivých dat
Výhody REST API rozhraní při sběru dat ve zdravotnictví
Nové sídlo poskytuje prostorné a pohodlné prostředí pro rostoucí tým IBA CZ
Jak na výběr vhodného CRM pro neziskovky
Jaké vybrat CRM řešení - Online nebo OnPremise?
IBA CZ se řadí mezi přední dodavatele řešení Microsoftu
Jan Macík - nový obchodní ředitel společnosti IBA CZ
IBA CZ slaví 18 let na českém trhu
Užitečná IT řešení pro každou firmu
Portálová řešení pro státní správu
Nové produkty a služby v portfoliu IBA CZ
Trendy CRM pro výrobu a servis
Jaká je situaci na trhu IT profesionálů
Ocenění pro IBA CZ za úspěšný prodej a implementaci produktů IBM Analytics
Novinky v portfoliu produktů a služeb IBA CZ