Služba Monitora nabízí kromě real-time monitoringu tisku, onlinu, rozhlasu i televize také vyhodnocování sdílení jednotlivých mediálních výstupů na sociálních sítích - Facebook, Twitter a Google+.
Služba vedle fulltextového vyhledávání v rozsáhlém archivu nabízí jako jediná také automatickou výstřižkovou službu, a to vše v měsíčním paušálu. Tato platforma pro monitoring médií a práci s chytrými daty ukončuje svou testovací fázi a vstupuje do ostrého provozu jako největší služba pro vyhledávání v českých médiích a mediálních archivech v ČR.
Celkově pokrývá přes tisíc tištěných titulů, denně zpracovává až 5000 stran tištěných textů, 9000 online článků a tisíce minut TV a rozhlasových záznamů, což z ní činí největší službu pro monitoring médií v ČR. Monitoru čeká i nadále intenzivní rozvíj. Přibudou nové funkce i zahraniční tituly, vyhýbat se nebude ani novým médiím, zejména blogosféře. S rozvojem dalších funkcí mají pomoci také feedback groups složené ze subjektů z jednotlivých klientských segmentů.
"Nyní jsme dokončili intenzivní ladění služby a vyjednávání podoby spolupráce s mediálními domy. Díky tomu můžeme poskytovat našim klientům již nyní zcela nadstandardní servis. Každé dva týdny chceme představit alespoň jedno pro stávající klienty zdarma dostupné vylepšení. Monitoru již intenzivně ladíme s feedback group, která se skládá ze zástupců komunikačních agentur, nyní zakládáme také panel složený přímo ze žurnalistů. Výhledově chceme zapojit také korporátní a veřejný sektor. Za posledních 20 let se přístup k českému monitoringu médií moc nezměnil, proto jsme vytvořili novou platformu, která posouvá monitoring do druhé generace," uvádí Tomáš Berger, CEO projektu Monitora.
"Monitora je platforma, takže umožňuje rychle napojovat další datové zdroje. Pro některé procesy využívá machine learning, velká část vyhodnocování textu tedy probíhá automaticky za pomoci samoučících mechanismů. Tím jsme dokázali výrazněji navýšit rychlost a objem práce s informacemi. Už dnes zpracujeme denně o 20% tištěného i online obsahu více než kdokoli jiný na českém trhu, takže sledujeme i zprávy, které klientům dosud unikaly," upřesňuje Michal Danilák, který má na starosti technologický rozvoj projektu a v minulosti pracoval jako programátor pro Facebook.
Článek Imper CZ s.r.o. ze dne pátek 6. listopadu 2015
B2B obchod a marketing v souladu s GDPR
Druhé kolo volby prezidenta pohledem datové analýzy médií
V boji o hrad dominuje médiím prezident Zeman
Monitora Social Media přináší komplexní analýzu a monitoring sociálních sítí
Práce v IT - Key account manager
Detailní obchodní informace hned při návštěvě webu
Monitora s klientsko-agenturními účty
Neziskovky ověřují data pomocí Sprinx Merk
Identifikace konkrétních návštěvníků webu s podporou big data analýz
Efektivní B2B prodej s podporou moderních online nástrojů
V boji proti korupci pomůže Merk a Monitora
Monitoring médií nové generace
Monitoring médií v Česku ovládla Monitora