Za posledních 30 dnů ve všech typech médií jasně vítězí Miloš Zeman. Jeho jméno v předních online, tištěných, TV, ale i rozhlasových médiích válcuje veškeré ostatní kandidáty. Všech téměř 36% zmínek v tématech o prezidentských kandidátech patří právě Miloši Zemanovi.
Druhým nejzmiňovanějším kandidátem je Mirek Topolánek s 11,5% a třetí s mírnou ztrátou je Jiří Drahoš s 11,2%. Hranici deseti procent ještě překonal Michal Horáček s 10,5% zmínek ve všech médiích.
Miloš Zeman dominuje ve všech typech médií
Největší převahu má však Miloš Zeman v rádiu (45,3 %) a následně v TV (40,8%), a to i přesto, že předvolební debaty zarputile odmítá navštěvovat. Zpravodajská média o něm však referují i bez něj.
Druhá místa v médiích patří Mirkovi Topolánkovi, s výjimkou rádia, kde dominuje jméno Michala Horáčka. Jako nejčastějšího kandidáta na třetím místě ve všech typech médií můžeme vidět a slyšet Jiřího Drahoše.
Procentuální převaha kandidátů ve všech médiích:
Podíl médií na publicitě
On-line média mají největší podíl na publicitě budoucích prezidentů. U všech uchazečů se v průměru pohybuje na 81% z veškerých zpráv.
S velkým odstupem následuje tisk s téměř 13%, poté TV s 3,2% a poslední je rádio s 2,9%.
Podíl na publicitě dle typu média:
Článek Imper CZ s.r.o. ze dne pondělí 8. ledna 2018
B2B obchod a marketing v souladu s GDPR
Druhé kolo volby prezidenta pohledem datové analýzy médií
V boji o hrad dominuje médiím prezident Zeman
Monitora Social Media přináší komplexní analýzu a monitoring sociálních sítí
Práce v IT - Key account manager
Detailní obchodní informace hned při návštěvě webu
Monitora s klientsko-agenturními účty
Neziskovky ověřují data pomocí Sprinx Merk
Identifikace konkrétních návštěvníků webu s podporou big data analýz
Efektivní B2B prodej s podporou moderních online nástrojů
V boji proti korupci pomůže Merk a Monitora
Monitoring médií nové generace