Projekt 999.cz je zaměřen zejména na malé a střední e-shopy, kterým má poskytovat zázemí a podporu pro jejich rozvoj a udržení konkurenceschopnosti. Za vznikem 999.cz stojí tři silné značky - Dobrý web, ACOMWARE a Heureka.cz.
E-shopy, které se registrují a využijí služby 999.cz, získají přístup do centra informací o e-commerce, telefonickou a e-mailovou podporu špičkových odborníků k problematice online obchodování a internetového marketingu, nebo třeba možnost zúčastnit se klasických i online školení či workshopů s výraznými osobnostmi v oboru.
Do projektu se mohou zapojit i noví partneři, kteří získají kromě podpory brandu také možnosti další propagace, např. na webových stránkách 999.cz, formou pravidelných newsletterů, prostřednictvím online PR, na workshopech pořádaných 999.cz a podobně.
"Jsme rádi, že se nám společně s partnery podařilo připravit projekt, který opět umožní posunout kvalitu českých e-shopů. Služba 999.cz členům za velmi přijatelných podmínek poskytne kvalitní poradenství, znalosti a spoustu zajímavých výhod", říká Luboš Plotěný, ředitel poradenské agentury Dobrý web.
Jednotlivé pilíře nové služby 999.cz:
Služba 999.cz vznikla s přispěním tří firem - ACOMWARE, Dobrý web a Heureka.cz.
ACOMWARE
ACOMWARE je vysoce specializovaná společnost zaměřující se na on-line marketing e-shopů a poradenství v oblasti e-commerce. Poskytované služby přináší e-shopům především pomoc ve správném zvolení strategie internetového podnikání a s tím spojeným činností.
Mezi hlavní činnosti patři především internetový marketing, SEO, webová analytika a další služby pro správné fungování e-shopu. Tým tvoří řada zkušených konzultantů a analytiků, kteří své znalosti neustále rozvíjejí odbornými školeními a studiem nejnovějších trendů. Tyto trendy jsou pravidelně přenášeny na klienty a dochází tak k jejich trvalému rozvoji.
Dobrý web
Dobrý web je konzultační a poradenská agentura, která pomáhá svým klientům vytvářet obchodně úspěšné a uživatelsky přívětivé webové stránky. Pravidelně pořádá školení a semináře, vytváří odborné analýzy, sestavuje efektivní marketingové strategie a spravuje reklamní kampaně.
Heureka.cz
Heureka.cz je nezávislý nákupní rádce, který patří do rodiny webů společností Miton a Allegro Group. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 1397000 RU měsíčně. Na jednom místě porovnává zboží z více než 11000 internetových obchodů.
Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz každoročně pořádá ankety ShopRoku, ve které oceňuje dlouhodobě spolehlivé e-shopy, a ProduktRoku, díky níž oceňuje nejpopulárnější produkty roku.
Článek Internet Info s.r.o. ze dne úterý 2. srpna 2011
2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu
Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby
999.cz: nová služba podpory pro e-shopy
Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky
CIF 2010: český Internet očekává příliv investic
Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni
Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info
Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD
Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů
Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů
Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz
Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik
WebTop100, soutěž firem o nejlepší web
Business Information FORUM 2010
Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování
IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře
Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají
Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu
ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy
Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace
Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny
IDF 2010, konference určená webovým vývojářům
Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě
KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií
Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní
Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard
Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info
Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz
Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz
Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT
Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede
Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo
Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google
Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace
Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant
Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel
Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem
Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů
Zahájení projektu MEDIA MONDAY
MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden
Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů
Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze
Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný
Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka