Konzultační centrum Dobrý web uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma "Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu". V pražském hotelu Clarion se sešlo na 150 účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu.
Odborná konference s názvem Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu přilákala téměř 150 zájemců, kteří si přišli poslechnout přednášky týkající se PPC reklamy, affiliate programů, e-mail marketingu nebo zážitkových webů. Na programu byla dále taková témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky. Konference, kterou pořádalo přední konzultační centrum v oblasti internetového marketingu Dobrý web, se uskutečnila v Clarion Congress Hotelu v Praze.
Mezi řečníky se objevili specialisté na internetový marketing, marketingoví manažeři úspěšných on-line společností, zástupci mediálních a reklamních agentur či provozovatelů PPC systémů. Ján Šifra a Josef Kovář (ETARGET) pohovořili v první části o tom, že PPC reklama nejsou jen inzeráty ve výsledcích vyhledávání, ale také reklama v obsahové síti webů. Využili k tomu netradiční názorné pomůcky, cca 10 kg pomerančů, které následně rozdávali zájemcům. Následovalo představení nejčastějších chyb zadavatelů PPC reklamy z úst Jiřího Chomáta (Sklik). Ten zdůraznil, že hlavní podstatou PPC reklamy je efektivita, nikoli první pozice za každou cenu. Jak je to s fulltextovým vyhledáváním na portálu Seznam se pokusil přiblížit Štěpán Škrob (Seznam).
Po přestávce představila Věra Buchtová (Student Agency) fungování affiliate programu webu Královna.cz, díky kterému se zvýšila finanční efektivita prodeje letenek. Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš (Proximity) na příkladu prodejní sítě Cheesy ilustroval proces přípravy a následný zásah kvalitně postaveného e-mailingu pro malé a střední firmy. Druhou část konference uzavřel Jan Suda (Universal McCann) s přednáškou o display reklamě na internetu.
Ve třetím bloku čekaly na účastníky konference poslední dva příspěvky. Michal Horák (PeckaDesign) obhajoval smysl a účel kvalitní webové grafiky. Závěr patřil „hudebnímu“ vystoupení Marka Prchala a Lukáše Plíhala (Ilikethis), kteří na případových studiích představujících produktové weby společností UPC a Česká spořitelna ilustrovali možnosti zážitkových webů.
"Nebývalý zájem o konferenci, díky němuž jsme museli dokonce měnit prostory konání za větší, potvrzuje aktuálnost problematiky internetového marketingu a stále větší potřebu zvyšování povědomí o tomto způsobu propagace firemních produktů," komentuje výsledek konference vedoucí Dobrého webu Luboš Plotěný.
Generálním partnerem konference byla společnost Seznam, která provozuje reklamní PPC systém Sklik. Partnery byli dodavatelé textové PPC reklamy adFox a ETARGET. Mediálně konferenci podpořil magazín Marketing & Media, týdeník Profit a server o českém Internetu Lupa.cz.
Článek Internet Info s.r.o. ze dne pondělí 28. dubna 2008
2,5 milionu uživatelů v ČR používá internet v mobilu
Studie českých e-shopů 2011: opakují se stále stejné chyby
999.cz: nová služba podpory pro e-shopy
Křišťálová Lupa 2010: projektem roku je Slevomat.cz, anticena pro Datové schránky
CIF 2010: český Internet očekává příliv investic
Czech Internet Forum 2010: to NEJ z českého Internetu v jednom dni
Radka Hartmanová, nová obchodní ředitelka vydavatelství Internet Info
Defraggler je podle Slunečnice.cz TOP nástroj pro defragmentaci HD
Konference User Experience je zaměřena na potřeby uživatelů
Internet Download Manager na čele programů pro stahování souborů
Odstraňte vlákno názorů k článku na Mešec.cz
Plazmová televize, výrobci předvídají postupný zánik
WebTop100, soutěž firem o nejlepší web
Business Information FORUM 2010
Czech Open Source 2010 vstupuje do finálového hlasování
IDF 2010 aneb praktický trénink pro vývojáře
Preference pro Microsoft Internet Explorer klesají
Kristýna Šonková vede oddělení Event Managementu
ICQ 7 vítězí mezi komunikačními programy
Kulatý stůl o digitalizaci zaměřený na televizory nové generace
Nominace ankety Czech Open Source 2010 spuštěny
IDF 2010, konference určená webovým vývojářům
Vše o televizních přenosech ze ZOH 2010 na jednom místě
KMPlayer, nejoblíbenější přehrávač multimédií
Podíly vyhledávačů zůstaly v roce 2009 stabilní
Konference o internetové bezpečnosti prověří i pražskou OpenCard
Mirka Kužnarová, novou obchodní ředitelkou Internet Info
Lenka Krbcová, nová šéfredaktorka Vitalia.cz
Vánoční atmosféra v počítači se serverem Slunečnice.cz
Podnikatel.cz se ohrazuje proti nařčení, že uveřejnil pomluvu ČT
Adobe Flash Player u uživatelů suverénně vede
Vypínání analogové televize na Plzeňsku je ohroženo
Databáze serveru Vitalia.cz umístěny na Mapách Google
Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace
Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant
Do hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2009 se nově zapojí expertní panel
Avast! nejoblíbenějším antivirovým softwarem
Windows Live Search zamíchal statistikou podílů vyhledávačů
Zahájení projektu MEDIA MONDAY
MEDIA MONDAY proběhne za necelý týden
Speciální příloha Vypínáme.cz s termíny vypínání analogových TV vysilačů
Anketa Czech Open Source 2009 má své vítěze
Porotu soutěže WebTop100 povede Ivan Pilný
Nejlepší projektový management v roce 2009 má Komerční banka